ارزان بودن حمل و نقل عمومی در ایران / به بیدود یارانه  نمی‌دهیم

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه یارانه به بیدود نمی‌دهیم،‌ گفت:حمل و نقل عمومی در ایران ارزان است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره سرانجام دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت گفت: بر اساس تصمیمی که گرفته‌ایم قرار شده فعلاً یارانه‌ای به شرکت بیدود ندهیم و به شکل دیگر در حوزه دوچرخه کمک کنیم ولی در مورد ساز و کار آن هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی گفت: نظر ما این بود که شرکت دوچرخه‌های اشتراکی مانند اسنپ و تپسی فعالیت کنند تا کسی از ورود به این حوزه ضرر نکند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه حمل و نقل در کشور ما ارزان است،‌گفت:‌حدود هزار میلیارد تومان سالانه به مترو یارانه می‌دهیم همچنین یارانه اتوبوس 140 میلیارد تومان است و اگر بخواهیم دوچرخه‌ها هم دوباره فعال شوند باید عددی یارانه اختصاص دهیم ولی تصمیم بر این موضوع نیست.

حجت گفت: انتظار داشتیم شرکت دوچرخه‌های اشتراکی قبل از توقف فعالیت با ما در شهرداری مذاکره کنند این کار عاقلانه بود ولی متأسفانه اقدام آنها غافلگیرانه محسوب می‌شود و از این طریق به شهرداری آسیب زدند.

وی تأکید کرد: سیاست ما این چنین نیست که از یک شرکت خصوصی حمایت کنیم و حمایت‌های ما برای همه است و اگر شرکت جدید اعلام آمادگی کند می‌توانیم از آنها حمایت کنیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1056538

وب گردی

وب گردی