مراسم معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

مراسم معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا رجالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، معاونان و رؤسای دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات برگزار و حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی اکرمی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات معرفی شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین شریفانی در این جلسه با گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و با اشاره به آیه 30 سوره روم، گفت: در این آیه تأکید شده که با تمام وجود به دین اسلام توجه کنیم، چرا که دین در سرشت تمامی آدم‌ها نهفته است و انحراف در دین وجود ندارد. دین سمبل همه خوبیهاست.

وی با تأکید بر اینکه شاخص‌ترین معیار ارزش انسانی، «علم» است، اظهار داشت: دین و علم هر دو کارآیی خود را دارند. اگر دین و علم در کنار هم قرار بگیرند، قطعاً بسیاری از مشکلات حل و بازدهی آنها دو چندان خواهد شد. برگزاری چنین جلساتی نماد علم و دین است.

مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات در این مراسم با ابراز خرسندی از تأسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات، گفت: امیدوارم حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی منشاء خیر و برکات خوبی در واحد علوم و تحقیقات شود و شاهد اتفاقات خوبی در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه فرهنگی باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی‌ها به دنبال ایجاد فاصله بین علم و دین هستند، اما واقعیت این است که هرجایی که پیوند بین علم و دین به خوبی انجام شده، برکات بسیاری زیادی به همراه داشته است. بین علم، دین و عقلانیت فاصله‌ای نیست. علم و دین از یکدیگر و هر دو نیز از عقلانیت جدا نیستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت‌های بسیاری است، تصریح کرد: امیدوارم تأسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات به ارتقاء وضعیت فرهنگی، مذهبی و دینی این واحد دانشگاهی منجر شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نیز با بیان اینکه باید قدردان فرصت خدمتگزاری که پیش روی ما نهاده شده، باشیم، گفت: نیازمند همراهی و همکاری تک تک دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد علوم و تحقیقات برای انجام وظایف خود هستم و امیدوارم با همراهی دانشجویان در امور مذهبی و دینی گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056541

وب گردی

وب گردی