تهران جمعه بارانی می‌شود/ افزایش آلودگی در کلان شهرها

سازمان هواشناسی اعلام کرد که آلودگی شهرها افزایش می یابد اما به تدریج طی فردا و پس فردا بارش های پراکنده کشور را فرا می گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ،مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده‌ها و تشدید آلودگی را به دنبال خواهد داشت.

صادق ضیاییان افزود: از بعدازظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های همدان، لرستان، شمال استان‌های مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و در ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه در ساعات بعدازظهر، استان‌های تهران، قزوین، البرز، گیلان و مازندران را نیز بارش‌ها دربر می‌گیرد که در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف و در جنوب کشور همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان شدت بارش فردا در غرب آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه و برخی نقاط کردستان، ایلام و شمال خوزستان خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف و غبار آلود در اواخر وقت افزایش ابر، فردا کمی ابری و غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر، فردا شب نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و وزش محلی و اوایل شب جمعه بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

شهرکرد امشب با منفی ۹ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور خواهد بود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1056601

وب گردی

وب گردی