رکورد جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه آزاد شکسته شد

معاون سابق امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درحال حاضر رکورد دار جذب دانشجوی غیر ایرانی در کشور شده است لذا امیدواریم راه مقابل با فساد و رانتخواری با حضور شیخ الاسلام در این ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا شیخ عطار معاون سابق امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز (۴دی ماه) در مراسم معارفه رئیس جدید این معاونت که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد، اظهارکرد: دکتر طهرانچی دارای ویژگی های اخلاقی زیاد و از اطلاعات دینی و مذهبی بالایی برخوردار است.

شیخ عطار افزود: رئیس دانشگاه آزاد هیچ گونه تلاشی را برای گرفتن پست و مقام نکرده است به طوری که حتی با یکی از مسئولان دولتی بر سر این موضوع، مشاجره شدیدی داشته است.

وی ادامه داد: طی این مدت حضور در دانشگاه آزاد، متوجه شدم که هماهنگی، همدلی و کمک رسانی زیادی میان معاونان دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید قدر آن را بدانند.

وی با اشاره به رزومه کاری معاون جدید امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد گفت: وی جزو فعالان موثر انجمن اسلامی دانشجویان، قبل از انقلاب اسلامی بود که همواره در برابر انحرافات می ایستاد. به طوری که تمامی کارکنان فعلی وزارت امور خارجه شیخ الاسلام را به عنوان یک شخصیت برجسته و ریش سفید می شناسند.

شیخ عطار با بیان این که شیخ الاسلام به اصول انقلاب اعتقادی راسخ دارد، تصریح کرد: وی معتقد به تغییر نگاه در دانشگاه آزاد اسلامی است چرا که این دانشگاه نباید سیاست زده و متکی به پول باشد. در واقع دانشگاه آزاد اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی، به عنوان یک ثروت و شبکه، منویات مقام معظم رهبری را در حوزه های مختلف از جمله روابط بین الملل، عملیاتی کند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی درحال حاضر رکورد دار جذب دانشجوی غیر ایرانی در کشور شده است لذا امیدواریم راه مقابل با فساد و رانتخواری با حضور شیخ الاسلام در این ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056602

وب گردی

وب گردی