برگزاری مسابقه صندلی مقوایی در واحد رامسر

در مراسم اختتامیه هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر مسابقه صندلی مقوایی با شرکت 7 تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، با همت معاونت علمی و حوزه پژوهش مراسم گرامیداشت هفته پژوهش صبح امروز در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم از 9 پژوهشگر برتر واحد رامسر در سال 1398 با حضور علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسرو جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان تجلیل به‌عمل آمد.
حبیب رمضان نژاد آزاربنی عضو هیأت علمی گروه مکانیک و دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با 11 مقاله ISI با رتبه Q1 چاپ شده در مجلات الزویر و اشپرینگر و 13 مقاله علمی پژوهشی در مجلات تخصصی مهندسی مکانیک و تعداد زیادی مقالات چاپ شده خارجی به عنوان پژوهشگر برتر سال 1398 این واحد دانشگاهی در بخش استادان معرفی و تجلیل شد.

در بخش دانشجویی مژده صافی و مریم سماک محمدی (گروه معماری)، مهدی محمد حسینی و عاطفه نحوی ( گروه عمران)، شریف اکبری پورسلیمی (GIS) و مسیح صادق نژاد، حسام شکوه و علی فروهی (گروه هنر) به عنوان پژوهشگران برتر سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با اهدا لوح تقدیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مراسم همچنین با برگزاری مسابقه صندلی مقوایی همراه بود که در پایان پس از شرکت 7 تیم، تیم ترا(رضا خان آرمویی و جلیل اکراسریان) مقام نخست، تیم کندوج( حسن رزمی، سیمین رحیمی مطلق و سپیده آقاجانی)مقام دوم و تیم پت و مت (عاطفه رنجبر و سعید اکرا احمدثانی)مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056615

وب گردی

وب گردی