ویژگی های سامسونگ Galaxy S11 Plus به بیرون درز کرد

هر چه به تاریخ معرفی گوشی نزدیکتر می شویم ،انتشار اخبار در مورد Galaxy S11 Plus در حال افزایش است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پیش بینی می شود سامسونگ مدل پرچمدار جدید خود را در 18 فوریه معرفی کند . ویژگی های Galaxy S11 Plus باعث هیجان کاربران شده است. پیش از این برخی از ویژگی های این مدل به بیرون درز کرده بود. اکنون نیز گواهینامه گرفته شده برای این گوشی در چین منتشر شده است که برخی دیگر از اطلاعات در مورد مدل جدید مشخص شد.

ویژگی های Galaxy S11 Plus مشخص شد

گواهی "3C " توسط یک شرکت چینی ، به سامسونگ Galaxy S11 Plus داده شده است. این گواهی ، که در تاریخ 23 دسامبر صادر شده ، شامل اطلاعات مهمی در مورد گلکسی اس 11 پلاس است. طبق اطلاعاتی که قبلاً فاش شده بود گوشی قرار است در فوریه 2020 معرفی شود و انتظار می رود این مدل در اوائل سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.گواهی صادر شده دارای جزئیاتی مانند شارژ سریع 25W و پشتیبانی 5G است.

هر چه به تاریخ معرفی گوشی نزدیکتر می شویم ،انتشار اخبار در مورد Galaxy S11 Plus در حال افزایش است. برخی از ویژگی های معلوم شده این مدل ، اشتیاق و کنجکاوی زیادی را در میان کاربران برانگیخته است. یکی دیگر از ویژگی هایی که کاملا در مورد آن مطمئن هستیم باتری است.این گوشی که شماره سریال SM-G9880 دارد به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

اگرچه اطلاعات ارائه شده در گواهینامه بسیار محدود است ، اما ادعا می شود که مدل جدید از پردازنده های اسنپدراگون 865 و اگزینوس 990 بهره می برد. این گوشی از دوربینی با سنسور 108 مگاپیکسلی و با بزرگنمایی ترکیبی 50 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 100 برابر برخوردار است.

سایر جزئیات مدل جدید در گزارش های قبلی ذکر شده است.

98/10/5

انتهای پیام/

کد خبر: 1056647

وب گردی

وب گردی