کارآمدی مدیران دانشگاهی با شناسایی نقات ضعف و قوت

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل شناسایی نقاط ضعف و قوت توسط مرکز بازرسی و نظارات را از عوامل توانمند شدن مدیران خواند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، در نشست مشترک مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه ۲ دانشگاه آزاد اسلامی با عوامل اجرایی این مرکز در واحد اردبیل گفت: از زمانی که دانشگاه زیر نظر مقام معظم رهبری رفت‌ قداست پیدا کرد و باعث دلگرمی و افزایش انگیزه نزد نیروهای ولایی شدن هم اکنون افتخار ما است که به عنوان یک سرباز در خدمت مردم باشیم.

رسولی ادامه داد: به شرط تدبیر، برنامه‌ریزی، بهره‌وری، نوآوری و همدلی چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از ظرفیتهای آن قابل حل است که باعث کارآمدتر شدن آن خواهد شد.

وی افزود: همزمان با گام دوم انقلاب، گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی نیز شروع شده و هدف آن مقدمه سازی برای شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی است به طوریکه دانشگاه آزاد اسلامی به یک مرجعیت علمی و فناوری در جهان تبدیل شود.

رئیس واحد اردبیل خاطر نشان کرد: برنامه های برگزار شده و تشریح برنامه‌های آتی باعث شده است اکنون دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به عنوان یک دانشگاه پیشتاز مسأله‌گرا و کارآفرین در استان معرفی شود.

رسولی عنوان کرد: از نگاه راهبردی اگر مراکز بازرسی نقاط ضعف را شناسایی و آنها را رفع کنند و همچنین نقاط قوت را تقویت کنند، می توان با یک برنامه ریزی صحیح از تخلفات پیشگیری کنند که همین امر باعث توانمند و کارآمد تر شدن مدیران خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056649

وب گردی

وب گردی