تدریس فنون کشتی در دانشگاه، گامی تاریخی است

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس دانشگاه کشتی ابراز رضایت کرد و این امر را گام بزرگی جهت ترویج علم در این رشته خواند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هفته گذشته و در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای عالی ورزش برگزار شد که در جریان آن از تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به عمل آمد. همچنین در جریان این تقدیر تفاهم نامه ای نیز بین دکتر طهرانچی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امضا شد.

هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در همین زمینه به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: امضای تفاهم نامه بین دکتر طهرانچی و علیرضا دبیر اتفاق بسیار مبارکی بود و جامعه کشتی از این امر سود بالایی خواهد برد. در این تفاهم نامه بند بسیار مهمی در مورد تدریس کشتی در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بود که باید توسط جامعه کشتی جدی گرفته شود. این نخستین باری است که کشتی در کشور ما به صورت دانشگاهی تدریس می شود و این امر را باید جشن گرفت.

حبیبی افزود: مرحوم رفوگر استاد بزرگ کشتی برنامه ها و سرفصل های خوبی برای تدریس کشتی نوشته بود که در اختیار من است و قطعا از این سرفصل های به یادماندنی استفاده خواهیم کرد. برگزاری کلاس های علمی کشتی یک اتفاق بزرگ است و یقین دارم که اثرات بسیار مثبتی روی جامعه کشتی خواهد داشت.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد تصریح کرد: تقدیر از تیم کشتی بسیار ارزشمند بود و بر این باورم که بازیکنان و مربیان تیم از این تقدیر دلگرم خواهند شد. امسال در یک فصل فشرده در لیگ حاضر شدیم و با وجود همه محدودیت ها نتایج خوبی کسب کردیم. به عنوان سرمربی تیم از دیگر اعضای باشگاه تشکر می کنم که با تمام وجود جنگیدند.

وی تاکید کرد: دکتر طهرانچی در مراسم تقدیر از اعضای کشتی از ما خواست تا به دنبال راهی باشیم تا در فصل بعد مسابقات به مدد علم بر ثروت غلبه کنیم. اتفاق آسانی نیست اما از همان روزی که این صحبت بر زبان آمد نوشتن برنامه جامع این هدف را آغاز کردم. تیم ایران مال 5 سال با برند بیمه رازی و 3 سال با برند ایران مال در این مسابقات شرکت کرده و شاکله مدیریتی، فنی و انسانی بسیار بالایی دارد. ما هم برای سال بعد برنامه های وسیع تری را در نظر می گیریم و می کوشیم تا با تقویت تیم و همچنین با برنامه ریزی علمی برای شکست آنها برنامه های جدیدی داشته باشیم. کار آسانی نیست اما ارزش جنگیدن را دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056696

وب گردی

وب گردی