نتیجه شگفت انگیز در تست عملکرد Oppo Reno 3!

نتایج به دست آمده از تست عملکرد مدل های جدید Oppo باعث شگفت زده شدن کاربران شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، درست نه ماه پیش بود که Oppo سری گوشی Reno را معرفی کرد. اکنون نسل سوم این سری یعنی مدل های : Reno 3 5G و Reno 3 Pro 5G را عرضه کرده است. Oppo Reno 3 با نتایج به دست آمده در تست عملکرد، کاربران خود را شگفت زده کرده است.

البته بعد از عرضه این مدل ها، مشخصات و ویژگی آنها نیز در دسترس همگان قرار گرفت ولی در تستی که توسط AnTuTu صورت گرفت و به وسیله یکی از کاربران در Weibo منتشر شد شگفتی کاربران را در پی داشت.

نتیجه شگفت انگیز در تست عملکرد Oppo Reno 3!

وقتی "Pro" یا "Plus " را کنار اسامی گوشی های هوشمند می بینیم ، می فهمیم که با مدلی پیشرفته تر از مدل استاندارد روبرو هستیم. Galaxy Note 10 > Galaxy Note 10 Plus و iPhone 11> iPhone 11 Pro بهترین نمونه از این دست هستند.

در سری Reno3 وضع کمی متفاوت است. در حالی که مدل استاندارد از تست عملکردی که توسط AnTuTu انجام شد 337669 امتیاز دریافت کرد ، نسخه Pro امتیاز 320822 را به دست آورد. به عبارت دیگر ، Reno 3 5G موفق به پیشی گرفتن از Reno3 Pro 5G شد.

مدل استاندارد توسط مدیاتک Dimension 1000L تغذیه می شود ، در حالی که Pro توسط پردازنده Snapdragon 765G تغذیه می شود. بویژه در حالی که در عملکرد گرافیکی گرافیکی پردازنده مدیاتک عملکرد بسیار بهتری داشت در حافظه و UX مدل Reno3 Pro 5G بهتر ظاهر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056704

وب گردی

وب گردی