سیستم پیام‌رسانی جدید واتس‌اپ

واتس‌اپ قابلیت حذف خودکار مکالمات را به‌روز کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بعد از فعال سازی «حالت تاریک» این بار واتس‌اپ در حال توسعه دادن یک سیستم پیام رسانی جدید است. به لطف سیستم پیام رسانی جدید، فضای کمتری از گوشی گرفته خواهد شد. WhatsApp برای پاک کردن پیام ها چه قابلیتی را توسعه داده است؟

مهلت پاک کرن پیام ها به‌روز می‌شود

یک ویژگی جدید در به روزرسانی های بتا برای اندروید و iOS توسعه داده شده است. در این شرایط سیستم در حال توسعه، امکان حذف پیام ها به طور خودکار بعد از مدت زمانی مشخص را فراهم می کند به گونه ای که خود کاربران می توانند این زمان را تنظیم کنند.

این ویژگی جدید اولین بار با واتس‌اپ Beta 2.19.275 برای اندروید منتشر شد که این ویژگی برای مکالمات گروهی توسعه داده شده بود. به روزرسانی WhatsApp Beta 2.19.348 برای اندروید گزینه های جدید زمانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نرم افزار WhatsApp Beta 2.20.10.23/24 برای iOS که امروز منتشر شد، نشان داد که این سیستم برای مکالمات فردی نیز ارائه شده است. کاربران اکنون تصمیم می گیرند که قبل از حذف پیام ها مهلت خواندن آنها چقدر باشد.

این واقعیت است که در گروه ها معمولاً پیام های زیادی رد و بدل می شود که می تواند باعث کندی سرعت گوشی شود. از این به بعد می توان مشخص کرد که چه پیام هایی مورد نیاز هستند و چه پیام هایی باید حذف شوند. تنظیم زمان همچنین می تواند توسط مدیران گروه انجام شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این به روزرسانی باعث حذف پیام در مکالمات فردی خواهد شد یا خیر. از آن جا که واتس اپ بیشتر روی مکالمات گروهی تمرکز دارد. تاریخ انتشار برنامه جدید مشخص نیست.

قابلیت حذف پیام دارای گزینه های 1 ساعت، 1 روز، 1 هفته، 1 ماه و 1 سال است. برای مثال سرپرست گروه می تواند پس از 1 ساعت پیام را حذف کند. گزینه‌‌های دیگر در چارچوب زمانی خاص خود، کار می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056717

وب گردی

وب گردی