دستمزد دانشجو در طرح پویش به حساب شهریه‌ واریز می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با توجه به اجرای طرح پویش گفت: در این طرح دانشجو ضمن تحصیل مشغول به کار و دستمزد او به حساب شهریه‌اش واریز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیام نجفی در هفدهمین نشست شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا بر حفظ برخورد مناسب با دانشجویان و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: تلاش‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه برای جذب دانشجو نباید متوقف شود.

وی به رعایت استانداردهای آموزشی تأکید کرد و افزود: رعایت سرفصل‌های آموزشی مصوب از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، انجام حضور و غیاب از دانشجویان و تشکیل همه کلاس‌های درسی در وقت مقرر و براساس تقویم آموزشی ۱۶ جلسه در بالابردن کیفیت آموزشی دانشگاه تأثیرگذار و خط قرمز ما رعایت مقررات آموزشی و بالابردن کیفیت آموزشی در واحدهای دانشگاهی است.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به انعقاد قرارداد برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرستان‌های استان ظرفیت‌های خوبی در صنعت وجود دارد، واحدهای دانشگاهی موظفند در راستای تفاهم‌نامه با صنایع و برگزاری دوره‌های آموزشی حسب نیاز آن مراکز اقدام کنند.

نجفی با یادآوری طرح پویش بیان کرد: در این طرح دانشجو درس می‌خواند و در کنار درس خواندن کار می‌کند و دستمزد کار وی به حساب شهریه دانشجو واریز می‌شود؛ چراکه می‌خواهیم دانشجوی کارآفرین تربیت کنیم.

وی درباره ایجاد مرکز سرای نوآوری در اتاق بازرگانی و استفاده از صنایع بزرگ استان اصفهان گفت: در استان اصفهان در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی برای کارآفرین‌کردن‌ دانشجو وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به تبیین چگونگی کسب درآمدهای غیرشهریه ای پرداخت و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای است و واحدها موظف هستند در تفاهم‌نامه با ادارات دولتی و صنایع به انجام این ظرفیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056718

وب گردی

وب گردی