پانزدهمین کنگره IADR با هدف ارتقای سلامت دهان برگزار شد

پانزدهمین کنگره IADR با هدف پیشرفت تحقیقات، تولید علم، گسترش دانش و کاربرد آن در راستای ارتقاء سلامت دهان در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، پانزدهمین کنگره IADR با هدف پیشرفت تحقیقات، تولید علم، گسترش دانش و کاربرد آن در راستای ارتقاء سلامت دهان در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

در ابتدای این کنگره افشین حراجی، رییس دانشکده دندانپزشکی ضمن خیر مقدم به حاضرین در کنگره از زحمات و کمک های ابطحی ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص حمایت ایشان جهت برگزاری این کنگره تشکر و قدرانی کرد.

سپس بهنام خسروانی فرد، دبیر علمی کنگره گزارش مختصری از روند برگزاری پانزدهمین کنگره IADR اراِئه داد و اذعان کرد: ظرف کمتر از دو ماه با توجه به محدودیت زمانی و مشکلات ارتباطی از جمله وجود اختلال در شبکه اینترنت توانستیم خوشبختانه پس از فراخوان 48 مقاله را به دبیرخانه کنگره جذب نماییم و از این 48 مقاله 28 مقاله توسط کمیته علمی تایید شد.

در پایان ابطحی ضمن تقدیر از حضور اقبال، رییس و قائم مقام مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و خوشنویسان رییس کنگره IADR بابت قرار دادن این فرصت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: برای ما افتخار بزرگی است که کنگره های بین المللی و داخلی در سالن های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می شود چرا که این امر در ارتقاء آموزشی دانشگاه تاثیر مثبت داشته و موجب هم افزایی ملی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همچنین از تغییرات بسیار موثر پس از حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را عنوان کرد و پیدایش دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی را مدیون تفکر و حمایت ایشان قلمداد کرد.

ابطحی از توفیقات بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران پس از عمر کوتاه دو ساله ی خود نام برد و اظهار کرد: در این مدت کوتاه توانسته ایم با دانشگاه های علوم پزشکی با قدمت چندین سال رقابت کنیم و در زمینه های علمی، پژوهشی و المپیاد های علمی موفقیت های حائز اهمیتی بدست آوریم. بطوری که ما در حال حاضر دانشکده های این دانشگاه از جمله دانشکده پرستاری و مامایی در زمره بهترین دانشکده ها می باشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر رفع نیازهای کشور است و کلیه برنامه ریزی های آن نیز منطبق بر حل مشکلات جامعه می باشد.

بر اساس این گزارش کنگره IADR یک انجمن غیر انتفاعی بین المللی است گه بیش از 10 هزار پژوهشگر در سطح جهانی عضو دارد.

کد خبر: 1056736

وب گردی

وب گردی