ثبت نام احدی برای ریاست فدراسیون تنیس روی میز

سرمربی تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخابات فدراسیون تنیس روی میز ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهران احدی سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز برای شرکت در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

احدی در مورد این تصمیم گفت: از خانواده تنیس روی میز هستم و اگر کاری از من بربیاید وظیفه خود می دانم که انجام دهم. تمام مدارج در تنیس روی میز را طی کرده ام و هنوز هم به عنوان بازیکن در این سن و سال در لیگ حضور دارم. عضو هیئت علمی هستم و به عنوان سرمربی و بازیکن در لیگ برتر فعالیت دارم همچنین در چهار سال گذشته در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس فعالیت کرده ام. از این رشته شناخت کافی دارم و امیدوارم که بتوانم به رشته محبوب خودم کمک بیشتری انجام دهم.

وی افزود: دانشگاه آزاد در لیگ برتر وضعیت خوبی دارد. در رتبه دوم جدول جایگاه ثابتی داریم و با همین وضع ادامه می دهیم. تمام تلاتش ما برای مرحله حذفی است. امسال تیم را خیلی تقویت نکردیم. بازیکنان ما جوان تر شدند و حتی از چند بازیکن دانش آموز هم در کنار تیم استفاده می کنیم. هدف ما استعدادیابی و استعدادسازی است و می کوشیم تا بازیکنان آینده دار را با وارد کردن به لیگ برای سال های بعد آماده کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056768

وب گردی

وب گردی