انعقاد تفاهم نامه های ۱۲هزار میلیاردی بین شهرداری و فناوران

رئیس دبیرخانه «تستا» از انعقاد ۳۵۰ تفاهم نامه بین شهرداری و فناوران در محل برگزاری نمایشگاه تستا خبر داد و گفت: بیشترین تعداد تفاهم نامه ها در حوزه خدمات شهری بین فناوران و شهرداری منعقد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «مهدی پاکزاد»، رئیس دبیرخانه «تستا» در خصوص برگزاری دومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی که در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش دایر شد، گفت: برای این نمایشگاه کارگروه تستا را تشکیل داده و پیگیر تفاهم نامه ها تا حصول نتیجه و انعقاد قرارداد بودیم.

وی افزود: طراحی پرتابل جامع تقاضا و عرضه فناوری و نوآوری، تسهیل در فرایند دریافت تسهیلات و مشوق ها، برقراری ارتباط میان متقاضیان فناوری و فناوران، چاپ و انتشار نتایج و دستاوردهای نمایشگاه از دستاوردهای تستای امسال بودند.

وی با اشاره به برخی نیازمندی های ارائه شده در نمایشگاه تستای ۹۸ ادامه داد: «قالب سازه ای سیک»، «سیستم مدیریت ساختمان هوشمند»، «اتصالات ضد سرقت در حفاظ های بزرگراهی»، «نرم افزارهای مانیتورینگ روشنایی و نورپردازی»، « کفپوش های گرانولی زمین بازی کودکان»، «موتورهای الکتریکی» برخی از نیازهای فناورانه در نمایشگاه تستا بودند.

پاکزاد افزود: همچنین «گیربکس چپ پله برقی شیندلر»، «برد تغذیه پله برقی شیندلر»، « شفت هندریل پله برقی»، «دوربین تشخیص حریق از راه دور»، « ربات اتش نشان»، «ماسک های اضطراری کوچک»، «مبدل های پروتکلی» و .... از دیگر نیازهای ارائه شده در این نمایشگاه بودند.

رئیس دبیرخانه تستا در خصوص تعداد تفاهم نامه های منعقد شده در نمایشگاه به تفکیک هر یک از سازمان ها- شرکت ها گفت: ۳۶ تفاهم نامه و یک تفاهم نامه بیشترین و کمترین تعداد تفاهم ها بین سازمان ها-شرکت ها با شهرداری و صنایع بوده است. ۴۴درصد تفاهم نامه ها دارای مبلغ و ۵۶درصد بدون مبلغ منعقد شده اند.

وی با اشاره به میزان تفاهم نامه های منعقد شده در دومین نمایشگاه تستا گفت: از مجموع۳۵۰ تفاهم نامه انعقاد شده ۲۹۷ تفاهم نامه مربوط به شهرداری تهران می باشد.

به گفته پاکزاد ، بیشترین تعداد تفاهم نامه ها در تستای دوم در حوزه خدمات شهری و کمترین در حوزه مبارزه با مواد مخدر بوده است. در مجموع ۳۵۰ تفاهم نامه منعقد شده در نمایشگاه تستای سال ۹۸ به ارزش تقریبی ۱۲هزار میلیارد ریال منعقد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056777

وب گردی

وب گردی