رکوردزنی کارگران و مهندسان/تولید فولاد کاوه جنوب کیش از ظرفیت اسمی بیشتر شد

مدیر عامل هلدینگ کاوه پارس از رکورد زنی تولید فولاد در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد و گفت: طی آذر ماه، با همت کارگران و مهندسان این شرکت که همگی از نیروهای بومی منطقه هستند، تولید فولاد کاوه جنوب کیش به بیش از ظرفیت اسمی تولید آن رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد اتابک، در حاشیه بازدید از پروژه فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به تولیدات این مجتمع در آذر ماه و رکورد زنی فولاد کاوه جنوب کیش در تولید فولاد طی ماه گذشته گفت: در شرایطی که ظرفیت اسمی تولید ماهانه فولاد این شرکت ۱۰۰ هزار تن بوده، با لطف خداوند و تلاش کارگران و مهندسان این مجتمع، فولاد کاوه جنوب کیش در آذر ماه رکورد تولید ۱۰۴ هزار و ۲۷۶ تن فولاد را ثبت کرد.


وی گفت: این رکورد زنی تولید در مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش در حالی محقق شد که تمامی پرسنل اعم از مهندسان و کارگران این مجتمع، از نیروهای بومی بندرعباس هستند.


اتابک تاکید کرد: بنیاد مستضعفان در این پروژه سعی کرده تا با توانمندی های بومی مردم این منطقه، به سهم خود در افزایش تولید، خودکفایی و ارزآوری برای کشور نقش داشته باشد و اشتغال پایداری را برای مردم این منطقه ایجاد کند.


مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با بیان اینکه این موفقیت به دنبال برنامه ریزی بنیاد مستضعفان در راستای تجلی رونق تولید در سال جاری حاصل شده است افزود: علاوه بر تولیدات فعلی این شرکت، فاز دوم این پروژه نیز در دست احداث است و پیشرفت فیزیکی آن از مرز 80 درصد عبور کرده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از جمله شرکت های بورسی بنیاد مستضعفان بوده و در شرایط فعلی دارای ظرفیت اسمی تولید سالانه 1.2 میلیون تن بیلت (شمش) فولاد است که با راه اندازی فاز دوم آن، ظرفیت تولید فولاد در این شرکت به 2 برابر ظرفیت فعلی خواهد رسید و با تکمیل فاز 2، زمینه اشتغال مولد و پایداری را برای متخصصان و کارگران بومی این منطقه فراهم می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056797

وب گردی

وب گردی