آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها و واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده با عنایت به نامگذاری سال 1398 به نام سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری و همچنین ظرفیت های عظیم انسانی، علمی و زیربنایی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تولید ملی در حوزه دانش بنیان در سراسر کشور متناسب با ظرفیت های منطقه ای، آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در 32 ماده و 19 تبصره با پیوست دستورالعمل مدیریت فعالیت های دانش بنیان ابلاغ میشود.

در این بخشنامه آمده است: تمام مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش و عزم جهادی برای حمایت از طرح های دانش بنیان براساس راهبرد شماره 1 فصل هفتم از نظام پژوهش و فناوری سند دانشگاه اسلامی تا رسیدن به مرحله تجاری سازی و ارتقای تولید ملی از تمامی توانمندی موجود بهره گیرند.

آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده در اختیار سازمان مرکزی و تمامی واحدها و مراکز قرار گرفته شامل مواردی از جمله تعاریف و اختصارات، دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانشبنیان دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف، وظایف، شکل حقوقی، ارکان، وظایف و اختیارات شورای سیاستگذاری، فناوری و نوآوری دانشگاه، شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، وظایف و اختیارات شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری دانشگاه، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، ساختار سازمانی سرای نوآوری و ... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056816

وب گردی

وب گردی