سند جامع و عملیاتی جزیره هرمز تهیه می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: این دانشگاه در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر توسعه و آبادانی جزایر هرمزگان قصد دارد سند جامع و عملیاتی جزیره تاریخی هرمز با مشارکت دستگاههای اجرایی و نظارتی تهیه و به اجرا در آورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان در دیدار خود با مسئولان سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان افزود: از آنجایی که کشورهای توسعه یافته تمام فعالیت های توسعه محور خود را در مسیر علم و پژوهش ریل گذاری کرده اند، لذا دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی مردم نهاد این آمادگی را دارد تا کمک های ماندگاری در توسعه زیر ساخت ها ی عمرانی و آبادانی این منطقه ارائه دهد.

رئیس واحد بندرعباس رویکرد این دانشگاه را سازندگی و تحول گرا عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان هرمزگانبا شعار توسعه همگانی به دنبال این است تا با استفاده از ظرفیت های توانمند خود بتواند با همدلی مسئولان بتواند کشور را در مسیر توسعه یافتگی قرار دهد.

وی اظهار کرد: جزیره هرمز جزیره ای زیبا با قدمت تاریخی با پتانسیل بسیار بالایی است که می توان با آماده سازی زیر ساخت ها منطبق بر موقعیت و ظرفیت های آن زمینه را برای اشتغال و رونق تولید فراهم آورد.

به گزارش ایسکانیوز جزیره هرمز یکی از جزایر ایرانی خلیج فارس است که در فاصله ۸ کیلومتری شهرستان بندرعباس قرار دارد که به علت موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با تنگه هرمز، کلید خلیج فارس می‌دانند.

کد خبر: 1056840

وب گردی

وب گردی