نگاه مسئولان به سازندگی کشور باید ارزشی و اعتقادی باشد

 رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست های نظام باید با نگاه دلسوزانه، ارزشی و اعتقادی مسئولان به سمت سازندگی و توسعه حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سیروس صابری در جلسه شورای استان هرمزگان که با حضور رؤسای شوراهای تخصصی و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزار شد، با تأکید بر اینکه افراد باید در ارزیابی عملکرد خود ابتدا به خود پاسخگو باشند، گفت: انسان‌های متعهد و معتقد سعی می‌کنند در تمام حوزه‌ها هدفشان خدمتگزاری صادقانه باشد و در این حوزه عملکرد خود را رصد و معایب خود را برطرف می کنند، تا بتوانند در این راستا برای رضای خدا و رضایت مردم گام های مؤثر و مفیدتری بردارند.

وی با اشاره به وضعیت آراستگی در دانشگاه ها یادآوری کرد که باید با رعایت موازین اسلامی، فرهنگ‌سازی و ایجاد جاذبه های فرهنگی، دانشجویان را به رعایت عفاف و حجاب ترغیب و تشویق کرد تا بتوانیم جوانان را به این سمت سوق دهیم.

صابری با اشاره به سازندگی جامعه در حوزه اخلاقی گفت: گاهی ساخت و پرداخت شخصیت یک نفر آنقدر مهم و حیاتی به نظر می رسد که این یک نفر می تواند تأثیر شگرفی در اصلاح ساختار جامعه بگذارد و این نشان دهنده اهمیت فرد در اجتماع است.

وی تصریح کرد: حرکت دانشگاه امروز بر مسیر سازندگی ریل گذاری شده و افق روشنی برای آینده این دانشگاه ترسیم شده که باید با تلاش و کوشش همه مسئولان دانشگاه، اعضای هیأت علمی و کارکنان خدوم با امید به آینده روشن و با استراتژی و هدف معین، به این مهم دست یابیم.

احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به نگاه مدیریت جهادی در این دانشگاه، گفت: اصلاح ساختار دانشگاه و حرکت آن در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی حرکت جدیدی است که با تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و با ایجاد دامنه فراگیرتر مسیر توسعه را در پیش گرفته است.

وی با تأکید بر مبحث اقتصاد مقاومتی در دانشگاه افزود: امروز باید همه با درک شرایط فعلی و تحریم های دشمن با روشن بینی کامل و عنایت به اقتصاد مقاومتی، بتوانیم دشمن را در تمام صحنه ها نا امید سازیم که این مهم تنها با اتحاد، همدلی و همراهی با ارکان نظام اتفاق می افتد که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به پتانسل‌های مغفول مانده استان هرمزگان در زمینه های دریایی، کشاورزی، اقتصادی و ... تأکید کرد: باید نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی، یک نگاه علمی محور بر پایه توسعه باشد تا دانشگاه بتواند با ایجاد تعامل با بخش‌های مختلف جامعه تمدن سازی را در عرصه‌های مختلف اثبات کند.

کامرانی با تشریح برنامه های دریا محور دانشگاه آزاد اسلامی در استان و بهره وری صحیح از اقتصاد دریا، گفت: در حال راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی دریایی با نگاه ویژه به جزیره هرمز در حوزه بومگردی و صنعت توریسم هستیم که امیدواریم با کمک همه دست اندرکاران بتوانیم خدمات شایسته و ماندگاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056843

وب گردی

وب گردی