نقش کلیدی اساتید معارف در بصیرت افزایی دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: گروه معارف دانشگاه نقش مهمی در بصیرت افزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور در نشست هم اندیشی اساتید گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، ضمن قدردانی از زحمات و هماهنگی حجت الاسلام ابراهیم زاده نماینده دفتر نهاد رهبری دانشگاههای آزاد آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری این نشست، اظهار کرد: نتایج خوبی همواره از این نشست های تخصصی شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه گروه های معارف جزو گروه هایی هستند که تاثیر گذار هستند، افزود: امید است این جلسات منجر به این شود که نقاط قوت، ضعف و آسیب های دانشگاه را بشناسیم و نقش آفرین باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمنان از هر جهت چه در حوزه فرهنگی و چه اعتقادی نظام جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار داده اند وظیفه و مسئولیت دانشگاه بخصوص گروه معارف سنگین تر می شود.
جوانپور گفت: گروه معارف دانشگاه در خط مقدم جبهه مبارزه با دشمنان قرار دارد و امید است در دفاع از ارزشهای اسلامی بتواند وظیفه اصلی خود را به نحو احسنت انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه در آستانه 9 دی روز بصیرت قرار داریم، متذکر شد: استان آذربایجان شرقی و تبریز در 8 دی ماه 88 به فرمایشات رهبری لبیک گفتند و با بصیرت خود ورود پیدا کردند و در مقابله با حرکتهایی که نظام را تهدید می کرد و دنبال مطامع خود بودند جواب دندان شکنی دادند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز با بیان اینکه به شکر خدا و با بصیرت مردم کشور، این فتنه ها بی نتیجه ماند، تاکید کرد: مردم ما در طول تاریخ با بصیرت خود در لحظات حساس نظام جمهوری اسلامی وارد شدند و نگذاشتند ضربه ای به نظام وارد شود.
جوانپور ابراز امیدواری کرد مردم ما با بصیرت همیشگی خود در صحنه انتخابات آینده شرکت خواهند کرد تا نظام شاهد آن هزینه هایی نباشد که در سال 88 به نظام تحمیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056848

وب گردی

وب گردی