نتایج آزمون استخدامی 10 دی اعلام می‌شود

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 10 دی اعلام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: با توجه به اینکه آزمون استخدامی را سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌کند، معمولا زمان اعلام نتایج توسط خود سازمان اعلام خواهد شد؛ اما بر اساس اعلام این سازمان، نتایج اولیه آزمون استخدامی احتمالاً 10 دی اعلام می‌شود.

وی درباره سهمیه آموزش و پرورش در هفتمین آزمون دستگاه‌های اجرایی گفت: 18 هزار و 93 سهمیه داریم که سهیمه باقی‌مانده از سال قبل نیز در این میزان قرار دارد.

حسین‌بُر اضافه کرد: 2 برابر ظرفیت پذیرفته شده این آزمون، دعوت به مصاحبه می‌شوند و در یک بازه زمانی یک‌ماهه، فرایند بررسی مستندات و مدارک طول می‌کشد و بعد از آن، نمرات مصاحبه به سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شده و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «پذیرفته‌شدگان نهایی از چه زمانی دوره آموزشی را می‌گذرانند؟» گفت: بلافاصله بعد از اعلام نتایج سعی می‌کنیم در 2 ترم بهمن یا بعد از نوروز و تابستان، دوره‌های آن‌ها را برگزار می‌کنیم؛ همچنین در تلاشیم با توجه به وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش به مهر برسند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش درباره ابلاغ احکام رتبه‌بندی معلمان در بهمن امسال، اظهار کرد: بخشنامه احکام رتبه‌بندی معلمان به استان‌ها ابلاغ شد و مصادیق صلاحیت‌‌های سه‌گانه عمومی، تخصصی و حرفه‌ای تعیین شده است.

وی با بیان اینکه حدود 750 هزار معلم واجد شرایط نظام رتبه‌بندی هستند، گفت: بعد از اینکه معلمان واجد شرایط صلاحیت‌ها را احراز کردند، احکام را صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056865

وب گردی

وب گردی