جوانانِ اقلیت‌های دینی در گام دوم انقلاب سهیم هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تلاش برای پیشرفت با محوریت اخلاق و معنویت وظیفه تک تک جوانان است؛ گام دوم انقلاب شروع شده و جوانان مسیحی، آشوری و ارمنی‌ نیز باید خود را در این گام سهیم بدانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد قمی عصر امروز در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی که با حضور دانشجویان مسیحی در مجتمع حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد، اظهار کرد: رابطه و انس خاصی میان حواریون و عیسی(ع) وجود داشت. مسیح(ع) حواریون را دائم به تواضع و فروتنی و خدمت به مردم دعوت می‌کرد.

وی افزود: اساسا پیام انبیای الهی و عیسی مسیح(ع)، پیام خدمت به مردم است. در اسلام نیز روایت‌های فراوانی برای خدمت به مردم و مبارزه با ظلم آمده است و به قول امام خمینی(ره) تا ظلم هست، مبارزه هست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: حقیقت مسیحیت و اسلام واحد است. مکمل و حقیقت پیام مسیحیت در اسلام نیز آمده است و همانطور که به مسیح(ع) قائل به احترام و تکریم هستیم به مسیحیان نیز احترام می‌گذاریم.

حجت‌الاسلام قمی خاطرنشان کرد: تلاش برای پیشرفت با محوریت اخلاق و معنویت وظیفه تک‌تک جوانان است. گام دوم انقلاب شروع شده است و جوانان مسیحی، آشوری و ارمنی‌ نیز باید خود در این گام سهیم بدانند.
وی عنوان کرد: همانطور که پیروان حضرت مسیح(ع) در دفاع مقدس برای دفاع از کشور شتافتند، اکنون نیز برای آبادانی ایران عزیز گام بردارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: جوانان پرچم دار و پیشگام پیشرفت کشور به‌شمار می‌روند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور برای تحقق پیشران های گام دوم انقلاب همین جوانان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056884

وب گردی

وب گردی