فتنه جدید دشمن موج سواری بر مشکلات معیشتی مردم است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: الان هم فتنه دشمن موج سواری بر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و عده ای در صدد بودند تظاهرات خیابانی آبانماه را تا انتخابات پیش رو ادامه دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در همایش "بصیرت" و به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دیماه در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام اضافه کرد: انسان بصیر راه را گم نمی کند و از حوادث موجود تحلیل درستی دارد.

وی تصریح کرد: باید دشمن شناس باشیم و امروز دشمن ما استکبار است که دارای زر، زور و تسلیحات نظامی است و خود را کدخدای جهان می داند.

وی به حوادث و اتفاقات سال 88 اشاره کرد و به تحلیل واژه های "فتنه" و" بصیرت" پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند باید به مردم آگاهی بخشی صورت گیرد و ما شاهدیم در یوم الله نهم دیماه مرز بین فتنه گر و فتنه زده از هم جدا شد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: الان هم فتنه دشمن موج سواری بر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و عده ای در صدد بودند تظاهرات خیابانی آبانماه را تا انتخابات پیش رو ادامه دهند.

در این مراسم همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مردم ایران اسلامی در حماسه نهم دیماه این پیام را به جهانیان ارسال کردند که غیرت و حماسه حسینی مردم پیوند آنان را با امام حسین و ولایت ناگسستنی کرده است.

محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: حماسه نهم دیماه برگ زرینی از تاریخ پرافتخار مردم ایران اسلامی که در یوم الله نهم دیماه ، سیل خروشان مردم به عشق ولایت و رهبری بساط فتنه گران را جمع کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056903

وب گردی

وب گردی