تبیین شاخص‌های نماینده در تراز انقلاب، مسئولیت امروز جنبش استادی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولیت امروز جنبش استادی تبیین شاخص‌های نماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: نظام انقلابی برخاسته از انقلاب شکوهمند اسلامی با الهام از دیدگاه‌های بنیانگذار این نظام مقدس و رهنمودها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است که با قدرت و اقتداری روزافزون راه ترقی، تکامل و موفقیت را سرافرازانه طی می‌کند؛ نظامی که با ورود به دومین چله خود و دریافت منشور گام دوم انقلاب اسلامی در تحقق عینی اهداف انقلاب اسلامی موفق‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های این نظام مقدس، مردمی بودن و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های گوناگون از جمله انتخابات است. خط سیر ترسیمی ولی امر مسلمین جهان در حرکت شتابنده نظام انقلابی، جوانگرایی و سپردن بیش از پیش کارها به دست جوانان انقلابی و تلاش جهادی آنها در تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در آستانه شکل‌گیری مراحل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داربم که از ارکان مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز و یکی از مهمترین مراجع قانونگذاری کشور بوده و به فرموده امام راحل در راس امور است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولیت امروز جنبش استادی تبیین شاخص‌های نماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جنبش استادی، ضمن مهم دانستن این انتخابات همچون دیگر انتخاب‌های ملت بزرگ ایران و حضور پر شور در شکل‌گیری انتخاباتی با عظمت، بر حضور جدی و بیش از پیش جریان انقلابی و جوانان ارزش‌مدار در جریان انتخابات و قرار دادن خود در معرض رای مردم و خدمت به نظام اسلامی در سمت حساس نمایندگی تاکید می‌کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد ادامه داد: تشکیل مجلس جوان و انقلابی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از جوانان شرکت‌کننده در انتخابات از اصول راهبردی جنبش استادی بوده و درخواست دارد تا پیشکسوتان انقلاب، راه را برای حضور جوانان توانمند انقلابی فراهم و آماده کنند.

وی در پایان گفت: درخواست و تاکید جنبش استادی بر رعایت اصول ارزشی ، اخلاقی و دینی در رقابت‌های انتخاباتی و به نمایش گذاشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی نیروهای ارزش‌مدار و ولایی در رقابت‌های انتخاباتی و پرهیز از تبلیغات ناسالم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056905

وب گردی

وب گردی