فتنه در مسیر انقلاب پایانی ندارد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام در بیانه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: فتنه و توطئه در مسیر انقلاب پایانی ندارد تا زمانی که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مبتنی بر اسلام است دشمنان نظام به دنبال فتنه‌های متفاوت، پیچیده و به مراتب سخت‌تر از گذشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام به مناسبت نهم دی ماه بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: رهبر انقلاب با بصیرت انقلابی تمام توطئه‌ها علیه انقلاب را ناکام ساخته‌اند. نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه‌ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: در حقیقت دشمن، از همین گارد به برخی سیاستمداران، نفوذ کرد و شبیخون زد. بی‌تردید کسانی چون سران فتنه و برخی اطرافیان آنها با وجود سال‌ها منصب نشینی و مدیریت اجرایی، به تناوب در این حریم حرام (رفتار غیر مسئولانه و دشمن شاد کن) وارد شده و کشور را دچار صدمات بزرگ کرده‌اند. آنها گاه با هم گلاویز شده و بر تشت بی‌آبرویی یکدیگر نواخته و گاه با هم ساخته و ائتلاف‌های نوشته و نانوشته راه انداخته‌اند. یکی از عوامل جلوگیری از نفوذ جریانات و بروز فتنه شناخت ریشه‌ها، علل و عوامل و گردانندگان آن فتنه و زنده نگه داشتن این قیام و حماسه تاریخی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بعد از ده سال از ۹ دی می‌گوییم برای اینکه چند سال دیگر عده‌ای چشم در چشم ملت نگویند: ملت شریف ایران؛ ما هیچ قدمی در مورد مسئله تقلب برنداشتیم، مگر آن که با مقام معظم رهبری مشورت کردیم. چون پس از ۱۰ سال هنوز برخی افراد از فتنه می‌نوشتند و نسبت به 9 دی بغض داشتند تا بی بی سی فارسی و VOA و از فتنه و فتنه‌گران بنویسند اما از نه دی خواهیم گفت.

در این بیانیه آمده است: بیانات اخیر رهبر انقلاب را که مرور میکنیم مجموعه آمیزه‌ای از روشنگری و نهیب را به همراه دارد، ناظر به همین عدم بلوغ در برخی مدیران فعلی و قبلی است که در ادوار مختلف موجب شده به وسوسه اپوزیسیون بازی و قدرت اندوزی از این طریق تن بدهند و ناکارآمدی‌های و قصور خود را پای دیگران یا نظام بنویسند. خروجی این مسئولیت گریزی و رفتار دور از بلوغ و انصاف، بازی سیاه با افکار عمومی و کشاندن کشور به کام بی ثباتی است؛ چیزی که اوج خسارت آن را در سال 88 دیدیم.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: و باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: همه حواسشان جمع کنند ممکن است دشمن در سال 97 جنجال کند و نقشه را برای سال 98 کشیده باشد. راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم؛ اما باید بدانیم فتنه و توطئه در مسیر انقلاب پایانی ندارد تا زمانی که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مبتنی بر اسلام که دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است دشمنان نظام با تجربه از شکست‌های گذشته با توطئه چینی و استفاده شیوه‌های متفاوت در لباس تزویر به دنبال فتنه‌های متفاوت، پیچیده و به مراتب سخت‌تر از گذشته‌اند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: پیام9 دی برای همه اعصار است تا فتنه گران و مدعیان و منحرفان بدانند که ملت عقد اخوت با هیچ شخص، جریان و فردی نبسته‌اند. به محبوبیت و جایگاه و خدمت‌های گذشته خود نبالند که می‌بازند. میزان حال فعلی افراد است و عقد اخوت دانشجویان و نخبگان انقلابی با شاخص‌های اسلام و انقلاب و امام و شهدا و ولایت است. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی دانشگاه ایلام بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌ها و اهداف و اصل انقلاب و جمهوری اسلامی تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه و حضور در این راهپیمایی عظیم دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056934

وب گردی

وب گردی