نهم دی ماه مردم بصیرت خود را نشان دادند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: حماسه نهم دی‌ماه یادآور شور حضور ملت بصیری است که به فرموده امام راحل (ره )  از مردم حجاز در عهد پیامبر ( ص )و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین ( ع ) بهترند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه راهپیمایی 9دی بیان کرد: روز نهم دی ماه مردم ایران بصیرت خود را نشان دادهاند و در مقابل نیرنگی که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم میکنند و نه دست از پیروی از ولایت فقیه برمیدارند.

کرم جانی‌پور بیان کرد: حماسه نهم دیماه یادآور شور حضور ملت بصیری است که به فرموده امام راحل (ره) از مردم حجاز در عهد پیامبر (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) بهترند و این توصیف زیبا را بارها در عمل و در ادوار مختلف در حمایت از ارزشها و آرمانهای نظام، انقلاب و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه مان به اثبات رساندند. مردمی که باید قدر دانسته شوند و شایسته خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهترند. این ویژگی مردم همیشه در صحنه شریف ایران اسلامی وظایف مسئولین را سنگین‌تر کرده تا با تلاش مضاعف شرایط اقتصادی کشور را سر و سامان داده و مشکلات را به حداقل برسانند .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید حشمت الله هاشمی پور رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را میشناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ دشمن را نخواهند خورد و روزی است که مردم ما بار دیگر با رهبر و انقلاب خود بیعت کرده اند و به سران فتنه نه گفتند.

وی گفت: مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. نهم دی ماه سال88 جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

/انتهای پیام

کد خبر: 1056948

وب گردی

وب گردی