همراهی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با دهمین سال «روز بصیرت»

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی ازجمله حضور در جمع راهپیمایی مردم بابصیرت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، به‌مناسبت سالروز حماسه ۹ دی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی، صدور بیانیه و حضور در مراسم مربوط به این روز با مردم بابصیرت ایران اسلامی همراه شدند.

رؤسا، معاونان و مدیران، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای مختلف با ملت ایران همصدا شدند و بار دیگر در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نهم دی را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

دانشگاهیان همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه بزرگ ۹ دی، همگام و همراه با مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور در شهرهای ایران اسلامی با حضور پرشور و بصیرت‌آفرین بار دیگر پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به اثبات رساندند و با آرمان‌های بلند انقلاب عهدی دوباره بستند.

دانشگاهیان با برپایی مراسم متنوع و نشست‌های بصیرتی و حضور خود در این روز، جلوه‌هایی از وحدت امّت سرافراز را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056957

وب گردی

وب گردی