دشمنان به دنبال بحران‌سازی در کشور هستند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در بیانیه‌ای به مناسبت 9دی اعلام کرد: دشمنان با بهانه‌های مختلف، به‌ دنبال بحران‏‌سازی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی هستند تا بتوانند باخت‏‌های مکرر خود را در صحنه‌های نظامی، سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا جبران کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر به مناسبت روز بصیرت، 9 دی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران نقاط عطف و روزهای تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بسیاری را پشت سر گذاشته است. در حوادث پس از انتخابات سال 1388 که باری دیگر خباثت و دشمنی استکبار جهانی علیه ملت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آشکار شد، دسیسه‌ای به بهانه تقلب در انتخابات را شروع کرده و با جبهه سازی‌ها و امکانات فراوان از قبیل هجوم رسانه‌ای گسترده قصد به حاشیه بردن انتخابات و زیر سوال بردن ارگان‌هایی همچون شورای نگهبان را داشتند. با وجود اینکه این موج فتنه اگرچه خسارت‌هایی را به کشور وارد کرد اما مردم با بصیرت ایران توانستند در یک روز تمام تلاش بلند مدت دشمنان را نابود کرده و حماسه مردمی 9 دی ماه را رقم بزنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: گرچه یک دهه است که از آن ایام می‌گذرد، اما واقعیت‌های میدانی و تحرکات دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم حکایت از آن دارد که آن‌ها نه‌ تنها از انجام هرگونه دشمنی در قبال کشور عزیزمان کوتاه نیامده‌اند، بلکه با بهانه‌های مختلف و با شکل‌‏گیری جرقه‌هایی، به‌ دنبال بحران‏‌سازی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی هستند تا بتوانند باخت‏‌های مکرر خود را در صحنه‌های نظامی، سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا جبران کنند.

در بخش پایانی این بیانیه آورده شده است: از طرفی با در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه و مشکلات و معضلاتی که بر پایه گرانی بنزین در برخی از شهرها اتفاق افتاد و باعث ایجاد ناامنی و خسارت‌های فراوانی شد بیش از هر زمان دیگری بزرگداشت ایام‌الله نهم دی‌ماه که نماد حمایت مردم از جمهوری اسلامی بوده و از اهمیت بیشتر برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056963

وب گردی

وب گردی