«سووشون» در «بانوی فرهنگ» خوانده می‌شود

کانون بانوی فرهنگ در نشست ماه دی خود رمان «سووشون» اثر سیمین دانشور را مطالعه و بررسی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کانون بانوی فرهنگ، نشست و تبادل نظر این ماه خود را با محوریت مطالعه جمعی کتاب «سووشون» اثر سیمین دانشور و صحبت در مورد این نویسنده و کتاب مذکور برگزار می‌کند.

برای خواندن و آشنایی در مورد کتاب سووشون مدتی قبل به اطلاع اعضای کانون و دنبال کنندگان رسیده بود که از قبل مطالعه داشته باشند. بنابراین حاضرین در نشست درباره آن کتاب و نویسنده صحبت می‌کنند و اطلاعات خود را با بقیه درمیان می‌گذارند.

مهارت‌های نقد کتاب و صحبت کردن در مورد کتاب‌ها را از نویسندگان حاضر در جلسه اعم از: فائضه غفار حدادی، نیلوفر مالک، سارا شجاعی، سارا عرفانی, خانم آمنه اسماعیلی می‌آموزند. و به سوالات‌شان پاسخ داده خواهد شد.

این مراسم روز دهم دی ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کتابخانه پارک شهر، با حضور مهمانان و نویسندگان باتجربه و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، از دیگر برنامه های این مراسم، مطالعه جمعی کتاب مورد نظر، داستان خوانی و گفت‌وگو در مورد داستان‌هایی که حاضرین نوشته‌اند، گپ و گفت ادبی در مورد نوشته‌های نویسندگان باتجربه و تازه‌کار، مهارت آموزی در زمینه نقد کتاب، آشنایی با اعضا و نویسندگان جدید، معرفی آثارجدید و معرفی کانون بانوی فرهنگ به آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056977

وب گردی

وب گردی