هالیوود کارگردان اصلی خشونت‌های اخیر ایران بود

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: هالیوود، سازمان مرکزی امنیت آمریکا و سفارت خانه‌های ضد محور مقاومت، کارگردان اصلی خشونت‌های اخیر در عراق، ایران و لبنان بودند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور که در آیین نکوداشت حماسه ۹دی و بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه علم و صنعت با بررسی برخی نمادهای مشترک در اعتراضات اخیر منطقه آسیای غربی بیان کرد: هالیوود، سازمان مرکزی امنیت آمریکا و سفارت خانه‌های ضد محور مقاومت کارگردان اصلی خشونت‌های اخیر در عراق، ایران و لبنان بودند، شکل‌گیری باندهای خشونت، ترور و کشتارهای بی‌رحمانه با توجه به متن و قالب فیلم جوکر در این کشورها، ادعا گفته شده را تایید می‌کند.

وی ادامه داد: اسناد به دست آمده در عراق ارتباط سردسته‌های باند جوکرها با کشته‌سازی‌های بی‌رحمانه را نشان داده و رد پای آموزش‌های این گروه را در ایالت نیوجرسی آمریکا معلوم کرده است.

زارعی بیان کرد: نصب ماسک شخصیت اصلی جوکر یعنی همین شخصیت اصلی فیلم پرفروش هالیوود بر صورت باندهای آموزش دیده یا افراد مقلد در کشورهای منطقه حاکی از انتقال پیامی جدید و جنبش سازی‌های جدید است؛ جنبشی که می‌گوید من از شکست‌ها و عقده‌های فرو خورده سر بر آوردم و برای رسیدن به هدف از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنم. هالیوود با خلق این ذهنیت روان شناختی و توجیه کردن آدمکشی‌ها که مختص عقده‌ها و اضطراب‌های جامعه غربی به ویژه آمریکایی است به جهان شرق و آسیای غربی هم نظر دارد.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با غیر عادی توصیف کردن خشونت آبان ماه در ایران و اصرار لایه خشونت گرای اعتراضات بر تخریب و کشته‌سازی گفت: به نظر می‌رسد فتنه جدید در ایران تهی کردن معنویت، اخلاق از مطالبات مستضعفان است. اگر مردم مستضعف از نظر هستی‌شناسی و ارزش شناختی در دولت مرحوم رفسنجانی به قشر آسیب‌پذیر دگرگونی معنا پیدا کردند آمریکا با ترکیب هنر، سینما، سیاست و کارهای پنهان اطلاعاتی و رخنه در صفوف مردم تلاش کرده؛ جنبشی جعلی با نام تهی‌دستان و فرودستان خشونت گرا را در سپهر عمومی ایران رونمایی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ایران و زیست بوم ایرانیان به دلیل کارآمدی فرهنگی و استعدادها و تجربیات تاریخی اجازه رشد این جنبش سازی‌های جعلی برای جایگزینی بر دانش واژه و زیست جهان اسلامی مستضعفین را نخواهد داد، چون ایرانیان اساسا مردمانی مدنی و صبور هستند. در واقع ۹دی نماد حلم مدنی در ایران است و جابه‌جایی مستضعفان با گروه‌های جعلی خشونت طلب ممکن نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056982

وب گردی

وب گردی