این حجم از دخالت در انتخابات شائبه برانگیز است/ فدراسیون سبد رای مرا نشانه رفت!

نامزد انتخابات هیئت استانی ورزش‌های دانشجویی استان اردبیل از دخالت‌های پشت پرده فدراسیون ورزش‌های ملی دانشجویی در این انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چندی است که دم خروس انتصابات هیئت‌های استانی ورزش‌های دانشجویی بدجوری بیرون زده و این بار دیگر نمی شود دخالت‌های شبهه برانگیز فدراسیون به نفع نامزدهای خود را کتمان کرد.

در روزهای گذشته ایسکانیوز، با هدف روشنگری افکار عمومی، گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی در مورد دخالت‌های مشکوک این فدراسیون در انتخابات یا دقیق تر بگوییم انتصابات هیئت‌های استانی ورزش‌های دانشجویی را منتشر کرده است و این روند تداوم خواهد داشت. در همین زمینه صحبت‌های مهدی خورشیدی، رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در اردبیل را بخوانید که میزان دخالت‌های صورت گرفته در انتخابات را به صورت کامل بیان می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل پیرامون اتفاقات رخ داده شده در انتخابات هیئت ورزش دانشگاهی استان گفت: بعد از بازنشستگی رئیس وقت هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان به دلیل بازنشستگی، کسی حاضر به قبول مسئولیت این هیئت نبود و از بنده درخواست شد که این سمت را بپذیرم. این درخواست هم از سوی فدراسیون ورزش‌های دانشجویی صورت گرفت و قرار شد انتخابات را برگزار کنیم. دور اول انتخابات لغو شد و برنامه ریزی‌ها برای انتخابات، به سال جدید رسید.

وی تاکید کرد: برای انتخابات سال جدید با مجوز فدراسیون، جلسات را آغاز کردیم اما بعدها اتفاقاتی رخ داد که واقعا از پذیرش این پست پشیمانم کرد. واقعا این سوال پیش آمد که اگر قرار بود گزینه خودشان را بگذارند چرا وقت و اعتبار مرا به بازی گرفتند؟

مدیر امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: در جلسات شورای هماهنگی همه چیز خوب پیش می رفت. خودم نامزد شده بودم و رای بسیار خوبی هم داشتم اما شب جلسه همه چیز عوض شد! از شب جلسه انتخابات تغییر اعضای مجمع آغاز شد! نمایندگان علمی کاربردی و پیام نور را که قرار بود به من رای بدهند عوض کردند! دقیقا شب انتخابات! برای من جالب بود که عصر با رئیس تربیت بدنی مرکزی دانشگاه پیام نور صحبت کردم که گفت: «یا در انتخابات شرکت نمی کنیم یا به شما رای می دهیم». یک ساعت بعدش نماینده شان عوض شد! علمی کاربردی هم همین طور! این دو دانشگاه در جلسات هماهنگی اولیه برگزاری انتخابات با یک نماینده شرکت کردند و در روز برگزاری مجمع با یک نماینده دیگر! همین دو رای چینش آرا را تغییر داد! نماینده اداره کل تربیت بدنی قرار بود به من رای بدهد، روز مجمع جایش را به یکی دیگر داد! من انتخابات را 8 به 5 باختم. سه رایی که از من گرفتند را به رقیب دادند!

خورشیدی تصریح کرد: نکته خنده دار ماجرا برای من بود که نماینده علمی کاربردی که قرار بود به من رای بدهد به مجمع آمد. فکر کردم که آمده رای بدهد اما در کمال تعجب دیدم که بعد از قرائت قرآن سالن را ترک کرد! پرسیدم کجا؟ گفت: یکی دیگر جای من رای می دهد! بعدا متوجه شدم که اینها همه بازی انتخاباتی بوده برای فدراسیون که برای انتخابات آخر سال روسای هیئت‌ها را آنطوری که دوست دارند بچینند! متاسفم که با من بازی شد. اگر قرار بود که انتخابات را مهندسی کنند خب گزینه خودشان را از ابتدا روی کارمی آوردند که دستکم با وقت و اعتبار من بازی نشود! این همه تغییر در شب انتخابات برای شما عادی است؟

مسئول مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: وقتیرئیس قبلی هیئت به دلیل بازنشستگی رفت و حتی مهر هیئت را هم با خودش برد، کسی حاضر به قبول این سمت نبود. همه چیز روی اعتبار شخصی من انجام شد. ما حتی مهر نداشتیم. همه نامه نگاری‌ها با امضای من و اعتبار من انجام شد. این حجم از تغییر و تحول در مجمع انتخابات در شب رای گیری هر آدم خوشبینی را هم مشکوک می کند. این وسط می خواهند سر من را با تقدیرنامه دهخدا گرم کنند که رئیس فدراسیون از شما تقدیر کرده! دستش درد نکند. از اسم من سواستفاده نمی کرد بیشتر خوشحال می شدم! برای ریاست خودشان بر فدراسیون و ریاست نفرات مناسب خودشان بر هیئت مرا چرا بازی دادند؟

انتهای پیام /

کد خبر: 1057028

وب گردی

وب گردی