بازدید فرمانده کل ارتش از مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا

سرلشکر موسوی به منظور ارزیابی ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی یگان‌های مستقر در استان فارس، از مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه روند بازدید و ارزیابی‌های عملیاتی، رزمی و آموزشی یگان‌های ارتش با حضور در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان برتر مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش و نشست با فرماندهان یگان‌های عمده مرکز تا رده گروهان، از نمایشگاه دستاوردهای رزمی، دفاعی، آموزشی و پژوهشی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

بنابراین گزارش، در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی از جمله تالیفات جدید نظامی، کتب آموزشی، سلاح و مهمات جدید مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین فرمانده کل ارتش با حضور در جمع کارکنان تکاور این مرکز، آمادگی جسمانی و رزمی آنان را مورد ارزیابی قرارداد.

بازدید از بیمارستان 576 نیروی زمینی، امکانات رفاهی، آسایشگاه سربازان و بررسی روند نوسازی و بازسازی اماکن یگانی از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

سرلشکر موسوی همچنین در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ارتش، گفت: پیشکسوتان عزیز با تلاش، ایثار و پایمردی خود در برابر هجمه‌های دشمن جانانه ایستادند و کشور را در برهه‌های مختلف نجات دادند.

وی گفت: این‌که امروز همه از ارتش به نیکی یاد می‌کنند، این نام نیک مرهون رشادت و ایثار بزرگان، شهدا و ایثارگران است.

فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره‌های ارتش در شیراز گفت: نام شیراز با مردان بزرگی همچون شهید دوران، امیر عبادت و ... مزین شده و تجارب پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف خدمتی و مدیریتی، برای ما راهگشاست و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش شما (پیشکسوتان) باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057046

وب گردی

وب گردی