توسعه تبادلات پژوهشی دانشگاه آزاد و وزارت دفاع با تکیه بر فناوری‌های نوظهور

امیر سرتیپ حاتمی گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری جامع وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی، هم افزایی علمی و پژوهشی با رویکرد فناوری‌های بدیع و نوظهور صورت می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری جامع این وزارتخانه با دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب (س)، گفت: خوشحالیم که به میمنت این روز، کار مبارکی انجام شد و این تفاهم‌نامه به امضا رسید. دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه بزرگ علمی و پژوهشی است که ظرفیت‌های قابل توجهی دارد. مجموعه‌های دفاعی به ویژه صنایع دفاعی نیز یک مجموعه بزرگ علمی و پژوهشی هستند که مسئولیت و مأموریت مهمی برعهده دارند.

وی ادامه داد: وزارت دفاع در گذشته همکاری های خوبی با دانشگاه‌ آزاد اسلامی داشت و امروز هم این تفاهم‌نامه را امضا کردیم تا در جهت کارهای مشترک با رویکرد قوی‌تری که کشور نیاز دارد،همکاری ها را ارتقا دهیم و بهینه سازیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه تبادلات علمی و پژوهشی بین دو مجموعه وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابد و کارهای مشترک و هم افزایی علمی و پژوهشی به ویژه با رویکرد فناوری‌های بدیع و نوظهور تعریف شده و با هم پیگیری خواهیم کرد. در اجرا نیز می‌توانیم نمایشگاه‌های مشترک و فعالیت‌هایی که کمک می‌کند تا بتوانیم بازار بهتری برای کارهای پژوهشی ایجاد کنیم را برگزار کنیم. این بازار بزرگ در صنایع دفاعی کشور وجود دارد.

امیر حاتمی در پایان گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ آموزشی، پژوهشی، خدمات علمی و سایر خدمات می توانند کارهای مشترکی انجام دهند که با این تفاهم‌نامه ان‌شاءالله این کار شروع خواهد شد. همچنین یک کارگروه اجرایی قوی نیز در تفاهم‌نامه دیده شده تا اجرای آن را پیگیری کند. امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه، شروع مجدد قوی و خوبی برای هر دو مجموعه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057057

وب گردی

وب گردی