حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه پلیمر و نساجی

مدیرعامل گروه تولیدی شرکت نیک بسپار یزد گفت: در زمینه پلیمر و نساجی نیاز به همکاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داریم؛ در واقع از هر فعالیتی که در ارتباط با صنعت پلمیر باشد مثل تولید لوله‌های پلمیری، فیبرهای پلمیری برای صنایع بسته بندی و .... حمایت خواهیم کرد.

محمد شهوازیان مدیرعامل گروه تولیدی شرکت نیک بسپار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نحوه همکاری و حمایت از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: اعضای هیات علمی توانمند دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به جای گذراندن موظفی خود در دانشگاه آزاد در بخش صنعت کار کنند. مجموعه تولیدی گروه نیک بسپار یزد شامل 4 شرکت تولیدی است که در حوزه صنعت پلیمر و فرآورده‌های نفتی فعالیت می‌کند. شرکت نیک بسپار یزد کار تولید لوله های صنعتی ساختمان است.

او ادامه داد: به موازات فعالیت در زمینه تولید لوله‌های پلیمری، در زمینه تولید نخ‌های فرش ماشینی ‌و تکمیل و هم‌چنین مباحث دانشگاهی در نساجی نیز مشغول کار هستم. در گروه تولیدی نیک بسپار یزد تلاش داریم تا از دانشجویان حمایت کرده تا با حضور در این صنعت بتوانند مشکلات و معضلات ما را حل کند.

شهوازیان با بیان این که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در آزمایشگاه‌های شرکت حضور پیدا کرده و از خدمات آزمایشگاهی شرکت بهره‌مند شود ادامه داد: با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد قراداد همکاری داشته و با پشتوانه علمی دانشگاه در خصوص بهبود خصوصیات موادهای پلیمری فعالیت می‌کنیم تا این مواد بتواند تحمل حرارتی در مقابل اشتعال را کاهش داده و باعث بهبود خصوصیت ساختمان یا افزایش مقاومت ساختمان در مقابل اشتعال شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در ادامه اظهار کرد: حمایت از تیم‌های تحقیقاتی دانشجویی را نیز در دستور کار داریم. شرکت نیک بسپار یزد با مجموعه‌هایی در حوزه نساجی و صنعت پولمیر ارتباط دارد و این شرکت‌ها زیر نظر مجموعه ما فعالیت می‌کنند؛ این شرکت‌ها همکاری تنگانگی در حوزه کارآموزی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار خود دارند. همچنین امکانات آزمایشگاهی‌مان در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است تا بتوانند ضمن حضور در شرکت با نحوه کار آشنا شده و مهارت آموزی کنند.

او با تاکید بر این که از پایان نامه‌های دانشجویان در دوره ارشد و دکتری که در راستای حل مشکلات صنعت پلیمر و نساجی باشد حمایت می‌کنیم تصریح کرد: در زمینه پلیمر و نساجی نیاز به همکاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داریم. در واقع از هر فعالیتی که در ارتباط با صنعت پولمیر باشد مثل تولید لوله‌های پولمیری، فیبرهای پولمیری برای صنایع بسته بندی و .... حمایت خواهیم کرد.

شهوازیان اضافه کرد: شرکت دیگر گروه تولیدی نیک بسپار یزد در حوزه تولیدات مشتقات نفتی یعنی تولید هیدروکربن‌های سبک و سنگین است. دانشجویانی که رشته مهندسی نفت و رشته پتروشیمی تحصیل می‌کنند می‌توانند با حضور در این شرکت ها با ما همکاری کرده و چالش‌ها و معضلات این مجموعه را در قالب پایان نامه‌های خود حل کنند. در این مجموعه آزمایشگاهی به‌روزترین امکانات و تجهیزات کشور وجود دارد که دانشجویان می توانند از این امکانات نیز استفاده کنند.

مدیرعمل گروه تولیدی شرکت نیک بسپار یزد در پایان گفت: در حال حاضر یک قرارداد 30 میلیونی تومانی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منعقد شده که در راستای حل مشکلات صنعت پلیمر و نساجی است که این مبلغ در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057067

وب گردی

وب گردی