5 بهمن آغاز ثبت‌نام و انتخاب‌واحد اینترنتی واحد تویسرکان

تقویم آموزشی واحد تویسرکان در نیمسال دوم سال تحصیلی۹۹-۹۸ اعلام شد که بر اساس آن ثبت‌نام و انتخاب‌واحد اینترنتی از روز شنبه پنجم بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تویسرکان، فرزاد محمد حسینی مدیر آموزش واحد تویسرکان ضمن اعلام این خبر، شروع ثبت نام و انتخاب واحد اینترنتی را از روز شنبه پنجم بهمن ماه و پایان آن را پنجشنبه دهم بهمن اعلام کرد.

طبق گفته محمدحسینی شروع کلاس ها از روز شنبه دوازدهم بهمن ماه است و حذف و اضافه اینترنتی از 26 بهمن ماه لغایت اول اسفند انجام می گیرد.

مدیر آموزش واحد تویسرکان در ادامه توضیح داد: امتحانات از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تا روز پنج شنبه ۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن اعلام تقویم آموزشی نیمسال دوم واحد تویسرکان عنوان کرد: استادان موظف هستند حداکثر پنج روز بعد از تاریخ امتحان در هر درس لیست نمرات دروس را به دایره تحویل دهند.

مدیر آموزش واحد تویسرکان خاطرنشان کرد: مدیران گروه ها به نحوی برنامه‌ریزی کنند که دانشجویان با تداخل در تاریخ امتحانات خود مواجه نشوند.

بنا به گفته محمدحسینی در روزهای جمعه و شنبه هیچگونه امتحانی در دانشگاه برگزار نخواهد شد و روز جمعه صرفاً برای دانشجویان ارشد برنامه ریزی می شود.

با توجه به اینکه روزهای شنبه در واحد تویسرکان تعطیل است، هیچگونه کلاسی در دانشگاه برگزار نخواهد شد. طبق برنامه آموزشی اعلام شده مدیران گروه صرفا روزهای در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه می توانند تا ساعت ۱۸:۳۰ برنامه ریزی کنند و کلاس تشکیل دهند و باقی روزهای ایام هفته را حداکثر مجاز هستند که تا ۱۶:۱۵ کلاس تشکیل دهند. ضمناً برنامه‌ریزی کلاس‌ها باید طوری باشد که پس از ساعت ۱۶:۱۵ هیچ‌گونه کلاسی در دانشگاه برگزار نشود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057110

وب گردی

وب گردی