تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند شبکه سازی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد:خوشبختانه شبکه سازی در سطح خواهران و برادران در برخی از استانها ایجاد شده و قرار است، در واقع برای تبیین گام دوم انقلاب، نیازمند شبکه‌سازی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، نشست مسئولان و معاونت خواهران کانون‌های بسیج اساتید واحدهای مراکز استان با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مجتمع حافظ برگزار شد.

سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تبریک ولادت حضرت زینب (س) علمدار فرهنگ عاشورا، گفت: حماسه حسینی توسط حضرت زینب (س) به دنیا معرفی شد و ایشان محور و کعبه مقاومت است و استکبار جهانی به واسطه این شخصیت بزرگوار به زانو درآمده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: این حماسه استمرار انقلاب اسلامی را بیمه کرد و لازم است ابعاد فتنه های آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی ۸۸ تبیین و برای همگان روشن شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه ماهیت انقلابی برخی از افراد با گذشت زمان تغییر می کند و آنچه سبب می شود ماهیت انقلابی و ارزشی در طول زمان حفظ شود، بصیرت، معرفت و هوشیاری است.

هاشمی در ادامه حفظ استقلال دانشگاه‌ها را از وظایف کانون‌های بسیج اساتید دانست و افزود: بسیج اساتید باید از ملاحظه و محافظه‌کاری پرهیز کند و همواره در فکر حفظ انقلاب و ارزش‌های آن باشد. بسیج اساتید باید مانع دخالت افراد ضدانقلابی در دانشگاه ها شود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بر شبکه‌سازی بسیج اساتید تاکید کرد و گفت: خوشبختانه شبکه سازی در سطح خواهران و برادران در برخی از استانها ایجاد شده و قرار است، گام دوم انقلاب مبتنی بر این شبکه، اجرایی و عملیاتی شود. در واقع برای تبیین گام دوم انقلاب، نیازمند شبکه‌سازی هستیم.

وی با اشاره به شکل گیری ستاد اجرایی بسیج اساتید کشور ،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید به ستادهای اجرایی بسیج اساتید در زمینه های مختلف کمک کند.

هاشمی در پایان گفت: همچنین باید در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی شورای تبیین مواضع بسیج اساتید شکل گرفته و تحولات انقلابی در واحدهای دانشگاهی صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057124

وب گردی

وب گردی