شهرستان‌های استان تهران رتبه اول سرانه رفاهی فرهنگیان کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رتبه اول سرانه رفاهی فرهنگیان کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معانت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علی الهیارترکمن در حاشیه مراسم بهره‌برداری از باغ تالار بهشت فرهنگیان در شهرستان ری با بیان اینکه این مجموعه رفاهی دویست و بیست و هشتمین تالار پذیرایی فرهنگیان در کشور است، گفت: وزارت آموزش و پرورش برای افزایش و بهبود سرانه رفاهی فرهنگیان این آمادگی را دارد تا در هر کدام از استان‌ها و شهرستان‌های کشور که فضای لازم برای احداث و نوسازی اماکن رفاهی شامل مراکز اقامتی، درمانی، تالارها و رستوران‌ها را دارا هستند به ایجاد این‌گونه مراکز اقدام کند.

وی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را در زمینه توسعه و ایجاد مراکز رفاهی فرهنگیان پیشرو دانست و افزود: خوشبختانه علی رغم وسعت و پراکندگی جمعیت استان تهران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های این استان رتبه اول سرانه رفاهی فرهنگیان کشور رو به خود اختصاص داده است.

معان برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به وجود مراکز رفاهی فرهنگیان در شرق و غرب استان تهران اشاره کرد و از برنامه‌ریزی مدون برای افزایش این گونه مراکز خبر داد. وی گفت: در تلاشیم تا با ایجاد و افزایش اماکن رفاهی شرایط مطلوب‌تری را برای فرهنگیان و خانوادهای عزیزشان در این استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057136

وب گردی

وب گردی