فتنه امروز دشمن، موج‌‌‌‌‌‌‌‌‌سواری بر مشکلات اقتصادی و معیشتی است

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: فتنه امروز دشمن، موج سواری بر مشکلات اقتصادی و معیشتی است و می خواهد با استفاده از این زخم ها، جمهوری اسلامی ایران را با چالش های جدی مواجه کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست مسئولان و معاونان خواهران کانون های بسیج اساتید مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع حافظ این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به بصیرت مردم در حماسه ۹دی گفت: انسان های بصیر از دیدگاه امیرالمومنین دارای ۳ ویژگی هستند؛ اول این که درباره هرچیزی فکر می کنند، سطحی نگر نیستند و از حوادث تاریخی عبرت می گیرند. ایشان تاکید می کنند که افراد بصیر راه روشن را در پیش می گیرند.

وی افزود: عدم عبرت آموزی از تاریخ باعث می شود که حوادثی مانند عاشورا، بار دیگر تکرار شود. دشمنان ما در سال ۸۸ طرحی را برای براندازی نظام اسلامی پیاده کردند که مبتنی بر فتنه بود که به گفته مقام معظم رهبری، دشمن برای این فتنه ۲۰ سال کار کرده بود. اما ملت ایران در ۹دی نشان داد که در قله بصیرت قرار دارند و فریب خدعه های دشمن را نخوردند.

جوانی ادامه داد: حماسه بزرگ ۹دی قابلیت ها و شایستگی های ملت ایران را نشان داد؛ ما باید بفهمیم چگونه دشمن برای برنامه ریزی فتنه ها کار می کند و برای مدیریت ذهن ها به چه حوزه هایی وارد می شود. دشمن پس از دفاع مقدس متوجه شد که برای ضربه زدن به نظام اسلامی نمی تواند از جنگ سخت استفاده کند بلکه باید بر ذهن مردم و جوانان مسلط شود‌.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از افراد سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی را جدی نگرفتند و به آن توجه نکردند. برخی مسئولان نیز به سراغ متفکران غربی رفتند تا از آن ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در فتنه ۸۸، هدف اصلی ضربه ولایت فقیه بود و لذا نباید به آن ساده نگاه کرد؛ امروز رسالت سنگینی بر دوش دانشگاهیان و حوزه قرار دارد و باید فتنه های اینده دشمن را شناسایی کنند.

جوانی با اشاره به حوادث آبان ماه ۹۸ گفت: دشمن به دنبال این بود که فتنه را با گره زدن به مشکلات کشور پیش ببرد که خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، شکست خوردند.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نگاه به ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی معادلات جهان را برهم زده و لذا آمریکا را با سه نوع چالش مواجه کرده است؛ این ۳ نوع چالش شامل عبور ایران از تحریم ها و فاصله از خام فروشی نفت، تثبیت قدرت ایران در منطقه و اخراج آمریکا از آن و قدرت ائتلاف سازی با کشورهای شرقی با حفظ آرمان ها و اصول می شود.

وی در پایان یادآور شد: فتنه امروز دشمن، موج سواری بر مشکلات اقتصادی و معیشتی است و می خواهد با استفاده از این زخم ها، جمهوری اسلامی ایران را با چالش های جدی مواجه کند. به همین دلیل اگر مشکلات داخلی را حل کنیم، دشمن دیگر توانایی ضربه زدن به نظام را نخواهد داشت‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057139

وب گردی

وب گردی