اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر  واحد کرج تجلیل شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از اعضای فعال و حائزین رتبه‌های برتر کشوری و استانی کانون هلال احمر دانشجویی واحد کرج تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی نشستی با حضور مسئولین و کارشناسان فرهنگی و اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر واحد کرج در اتاق شورای این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر از زحمات احمد پیرزاده در زمان تصدی مسئولیت دبیری کانون هلال احمر واحد کرج، از وی تکریم به عمل آمد و نریمان صمدزاده که با رای اکثریت اعضای این کانون به عنوان دبیر کانون برگزیده شده، رسما معرفی شد.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جمع دانشجویان فعال هلال احمر، پس از شنیدن گزارش مختصری که توسط معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج و مسئول این کانون هلال احمر واحد کرج ارائه شد، از زحمات و فعالیت های متعهدانه این دانشجویان تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن تبریک موفقیت های کسب شده در سال جاری توسط این کانون، از اعضای کانون هلال احمر دانشجویی به عنوان افرادی اخلاق مدار و متعهد یاد کرد و تاکید کرد: خارج نشدن از دایره اخلاق و پافشاری و پیگیری مطالبات کانون با اصول اخلاقی، منطق و آرامش از مشخصه‌هایی است که در مجموعه هلال احمر دانشجویی واحد کرج و استان البرز قابل تقدیر و محسوس است.

رئیس واحد کرج ابراز خرسندی کرد که اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله بی ادعا، بی حاشیه و داوطلبانه به یاری مردم نیازمند شتافتند و در زمینه های فعالیت های دانشگاهی نیز برای واحد کرج افتخارات چشمگیری کسب کردند.

برهانی فر وجود چنین دانشجویان فعال، توانمند و با اخلاقی را افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج عنوان کرد و گفت: به عنوان رئیس این مجموعه بزرگ دانشگاهی آماده شنیدن پیشنهادات، نظرات و حتی انتقادات سازنده شما هستم تا چنانچه کاستی و ضعفی در برخی از قسمت ها وجود داشته باشد؛ با همفکری برطرف شود.

وی در پایان پس از سخنانی صمیمانه با اعضای کانون دانشجویی هلال احمر واحد کرج، با دعای خیر برای این دانشجویان فعال و توانمند در عرصه های اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که در امور آموزشی نیز همواره موفق باشند و تا مدارج عالی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه حضور داشته و تحصیل کنند.

لازم به ذکر است این کانون در مردادماه سال جاری با حضور در اردوی آموزشی، مهارتی و معرفتی اعضای کانون های هلال احمر سراسر کشورتحت عنوان هلال معرفت رضوی در شهر نیشابور در مسابقات امداد و نجات شرکت کرده و موفق به کسب مقام اول در بین دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور شد.

همچنین رتبه نخست خواهران دربین کانون های هلال احمر کل دانشگاه های آزاد اسلامی در اردوی هلال معرفت رضوی توسط تیم کانون هلال احمر واحد کرج کسب شد و مریم حلیم زمهریر از واحد کرج به عنوان دانشجوی برتر انتخاب و از وی تقدیر شد. از سوی دیگر در این اردو از شاعر جوان دانشجوی کانون هلال احمر استان البرز ریحانه صادق پور نیز تقدیر شد.

گفتنی است که طرح برگزاری اردوی آموزشی، مهارتی و معرفی هلال احمر به پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز شد.

کد خبر: 1057163

وب گردی

وب گردی