پایان‌نامه‌های دانشجویی با رویکرد تأثیر در اشتغال حمایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های برون دانشگاهی با رویکرد تأثیر در اشتغال پایدار و رفع نیاز صنعت و بنگاه‌های اقتصادی استان از سیاست‌ها و رویکردهای معاونت پژوهشی این دانشگاه است.

به گزارش گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در مراسم چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: باید به دنبال کشف فرصت‌ها و خلق ثروت‌های جدید و پایدار در دانشگاه باشیم.

وی با تأکید بر لزوم تربیت دانشجوی مهارت محور و متخصص و مزین به اخلاق و تعهد افزود: بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصفهان و وجود رشته‌های مختلف در واحدهای این استان، تلاش همکاران در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به سمت رفع نیاز بنگاه‌های اقتصادی و صنایع بوده و به همین منظور درصدد گسترش طرح پویش، پایش، رویش و تربیت دانشجوی متخصص و کارآمد هستیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان درباره اهداف این طرح گفت: این طرح که مربوط به حوزه فناوری‌های جدید است، می‌تواند در سراهای نوآوری و با ورود دانشجویان بااستعداد، برگزیده و نخبه شکل بگیرد و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد حضور نیروهای متخصص حرفه‌ای، کارآمد و باانگیزه در بازار کار و صنعت این استان و کشور خواهیم بود.

نجفی عنوان کرد: کسب رتبه‌های برتر توسط محققان و پژوهشگران استان اصفهان، نشان از پیش‌رو بودن این استان در مباحث پژوهشی دارد و امیدوارم با مشارکت و همت همه همکاران، همانند گذشته در حوزه‌های مقالات علمی و پژوهشی کاربردی، شرکت‌های دانش‌بنیان، نظریه‌پردازی، تألیف کتب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از آزمایشگاه‌های تخصصی پیشتازی خود را حفظ کنیم.

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نیز گفت: امسال با تکیه بر شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین، رونق تولید، تمرکز حوزه پژوهش و فناوری را بر روی حل معضلات و مشکلات صنعت و اقتصاد این استان معطوف کردیم و سعی داریم محور برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی با محور طرح پویش، پایش و رویش حفظ شود.

مجید طغیانی خاطرنشان کرد: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های برون دانشگاهی با رویکرد تأثیر در اشتغال پایدار و رفع نیاز صنعت و بنگاه‌های اقتصادی استان از سیاست‌ها و رویکردهای معاونت پژوهشی این دانشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057207

وب گردی

وب گردی