امکان ادامه تحصیل بدون کنکور «استعدادهای درخشان» در دانشگاه آزاد فراهم شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: اعضای استعداد درخشان باشگاه می توانند با تایید شورای هدایت استعدادهای درخشان بدون کنکور در دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد، درباره جزئیات تسهیلات مرتبط با اختراعات اعضای این باشگاه، گفت: ارتباط اعضا با کانون پتنت ایران و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای ثبت رسمی اختراعات و معرفی مخترعان با اختراع دارای تاییدیه علمی به مراجع مرتبط و مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری برای تجاری سازی از جمله تسهیلات ویژه مخترعان در آئین نامه جدید باشگاه به شمار می‌رود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد همچنین از پرداخت هزینه‌های ثبت اختراع دارای تاییدیه علمی مطابق با آخرین شیوه نامه دانشگاه خبر داد.

نگاهداری در ادامه به تسهیلات ویژه اعضای استعدادهای درخشان مندرج در آئین نامه نیز اشاره کرد و گفت: این امکان برای اعضای استعداد درخشان به وجود آمده است که با تصویب شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه طبق مقررات مربوط در رشته تحصیلی مرتبط ادامه تحصیل دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای استعداد درخشانی که عضو نیستند باید برای استفاده از این تسهیلات به عضویت باشگاه در آیند، خاطرنشان کرد: تسهیل برای فعالیت در مراکز تحقیقاتی، اخذ طرح‌های پژوهشی و یا کارآفرینی خارج از باشگاه در چهارچوب تفاهم نامه‌های منعقد شده باشگاه از دیگر تسهیلات ایجاد شده برای این افراد به شمار می‌رود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد حمایت از محصولات فناورانه در راستای معرفی و عرضه به بازار را از دیگر تسهیلات ویژه اعضای استعدادهای درخشان عنوان کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1057211

وب گردی

وب گردی