سیاست کلی وزارت علوم برمبنای مهارت‌آموزی و رتبه‌بندی در ‌زمینه اشتغال‌زایی است

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: سیاست کلی معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهارت‌آموزی و رتبه‌بندی در ‌زمینه اشتغال‌زایی است که با تبادل تجربیات و انتقال آن قوت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، در نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور گفت: دانشگاه‌های منطقه ‌۹ کشور بیشترین و گسترده‌ترین وسعت را دارند و به دلیل هم مرزی با دو کشور همسایه از لحاظ دانشجوی خارجی نیز رتبه اول را دارا هستند. ‌

وی با بیان اینکه به دلیل این هم‌مرزی می‌توانیم در زمینه جذب دانشجوی خارجی کار کنیم، افزود: گزینش دانشجوی خارجی و ارتباط ‌بین‌المللی در دستور کار وزارت علوم است.

خاکی صدیق ضمن اشاره به صندلی‌های خالی ‌در برخی رشته‌های دانشگاه‌ها پیشنهاد داد: با همکاری دانشگاه‌های مختلف جابه‌جایی دانشجویی به منظور تکمیل ظرفیت‌ها و حتی ‌استفاده از آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌ها همدیگر را پوشش دهیم. ‌

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: سیاست کلی معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهارت‌آموزی و رتبه‌بندی در ‌زمینه اشتغال‌زایی است که با تبادل تجربیات و انتقال آن قوت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057226

وب گردی

وب گردی