لزوم بازشناسایی آثار فرهنگی و دینی همگام با گام دوم انقلاب

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما باید آثار فرهنگی و دینی را بازشناسی کنیم و در راستای گام دوم انقلاب، روی این برنامه‌ها تمرکز شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، علی سروری‌مجد مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در هشتمین نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی طریق الرضا(ع) در اهواز گفت: در برگزاری این‌گونه همایش‌ها همانند همایش‌های برگزارشده در استان‌های فارس و یزد، نماینده ولی‌فقیه در هر استان به‌عنوان رئیس همایش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هم به‌عنوان نایب‌رئیس همایش انتخاب می‌شوند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سعی شود شهرستان‌های استان که قدمگاه امام رضا(ع) هستند در این باره شناسایی و پیش نشست‌های تخصصی برگزار و اصل همایش در مرکز استان برگزار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز با تأکید بر آثار معرفت افزایی همایش طریق الرضا(ع) گفت: ولایتمداری و فاصله نگرفتن از مسیر اهل‌بیت(ع) از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم خوزستان بوده که این خصیصه باعث توفیق نیافتن جریان‌های انحرافی در این استان می‌شود و این خود یک نقطه قوت برای خوزستان است.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی نیز بر لزوم برگزاری این همایش با بالاترین کیفیت حسب ارتباط آن با امام رضا(ع) تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057228

وب گردی

وب گردی