دشمنان با ایجاد تفرقه در منطقه به دنبال آسیب‌رساندن به‌ ایران هستند

معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:‌ دشمنان با ایجاد تفرقه در منطقه به‌دنبال آسیب رساندن به ایران هستند که با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب ناکام مانده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، بهمن شهریاری معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان حاضر در طرح شهید شهریاری با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: این بیداری الگو گرفته از انقلاب ایران اسلامی بوده و نمونه بارز آن جنگ ۳۳ روز لبنان است که دشمن زمین‌گیر شد از این‌رو دشمنان با ایجاد تفرقه در منطقه به دنبال آسیب رساندن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری استادان دانشگاه‌ها را فرماندهان جبهه جنگ نرم خوانده و وظیفه بسیار مهمی برای شما است؛ بنابراین برگزاری طرح شهید شهریاری و امثال آن باعث آگاهی بخشی بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، بد نیست بروند تاریخ را بخوانند که آمریکا بر سر متحدان خود چه آورد. حُسنی مبارک دیکتاتور مصر، مگر دست‌نشانده و مورد حمایت آمریکا نبود، مگر صدام مورد حمایت همه‌جانبه آمریکا نبود عاقبت آنها چه شد؟

شهریاری اضافه کرد: مگر لیبی با اغفال آمریکا برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه پای میز مذاکره برجام‌گونه ننشست؟ مگر همه دستاورد هسته‌ای لیبی ذیل مصوبات برجامی لیبی، بار کشتی و تقدیم اروپا نشد؟ بعد بهانه موشک‌ها را گرفتند و خلع سلاحش کردند. لیبی وارد بازار اروپا شد و دست لیبی خالی ماند و در پایان آمریکا به لیبی حمله کرد و آن کشور تبدیل به خرابه‌ای شد و قذافی را هم کشتند.

وی عنوان کرد: مگر فراموش کردیم که بعد از تعطیل شدن هسته‌ای و موشک، بهانه پیوستن به کانال مالی اروپا را گرفتند بعد اروپا هم خارج شد و در نهایت هیچ مشکلی از مردم حل نشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057230

وب گردی

وب گردی