ساخت بازارهای جدید میوه برای شرکت‌های پیمانکاری جذاب است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم حضور هر چه پر رنگ‌تر شرکت‌های توانمند در مناقصات پروژه‌های عمرانی این سازمان، گفت: نگاهمان به حضور حداکثری شرکت‌ها در این مناقصات، یک بازی برد -برد است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد با اعلام اینکه در حال حاضر پروژه‌های متعدی از سوی این سازمان در اقصی نقاط تهران در دست ساخت است، افزود: علاوه بر این، پروژه‌های متنوع دیگری نیز در حوزه‌های بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای موجود میوه و تره بار و نیز ساخت و ساز بازارهای جدید، آماده برگزاری مناقصه و سپردن پروژه به شرکت‌هایی است که در این مناقصات برنده می‌شوند.

وی بر اهتمام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نسبت به تامین حداکثری مصالح مدیریت شهری و منافع شهروندان، تاکید کرد و گفت: تحقق دو اصل «شفافیت» و «رقابت» را موجب کارآمدی این سازمان می‌دانیم و تلاش می‌کنیم با ارتقای کیفی و کمی خدمات خود بر رضایتمندی شهروندان از عملکردمان بیفزاییم. از این رو، این دو اصل را با جدیت دنبال کرده و می‌کنیم.

در حال حاضر 243 میدان و بازار میوه و تره بار در 22 منطقه شهر تهران زیر نظر این سازمان فعالیت می‌کنند

راد با اشاره به عدم بدهی این سازمان به پیمانکاران، در شرایطی که بسیاری از شرکت‌های پیمانکار در همکاری با واحدهای مختلف، نگران دریافت مطالبات خود هستند در صورتی که خوشبختانه سازمان مدیریت میادین، هیچ بدهی معوقه‌ای به هیچ پیمانکاری ندارد گفت: این موضوع، نشان دهنده تعهد این سازمان نسبت به شرکت‌های پیمانکاری است که در پروژه‌های این سازمان همکاری دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر 243 میدان و بازار میوه و تره بار در 22 منطقه شهر تهران زیر نظر این سازمان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: طبق یک برنامه زمان‌بندی شده در پی توسعه بازارهای جدید میوه و تره بار در محله‌های پرجمعیت و فاقد بازار هستیم و علاوه بر آن، بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار موجود را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

گفتنی است، شرکت‌های پیمانکار صاحب صلاحیت و دارای رتبه از سازمان برنامه و بودجه کشور و شهرداری تهران، می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به نشانی : http://mayadin.tehran.ir از فهرست و مشخصات پروژه‌های عمرانی این سازمان و شرایط شرکت در مناقصات این پروژه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057249

وب گردی

وب گردی