دو مدل مختلف iPhone SE 2 در راه است

اپل در نظر دارد دو مدل از iPhone SE 2 را در سال 2020 معرفی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، طبق گزارشی که به تازگی منتشر شد، اپل در نظر دارد دو مدل مختلف SE 2 را در سال 2020 معرفی کند. ویژگی های مدل هایی که در اندازه های مختلف خواهند بود نیز از قبل مشخص شده است. آیفون SE 2 و iPhone SE 2 Plus که انتظار می رود با پردازنده A13 Binoic عرضه شوند‌، در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش در دسترس کاربران خواهند بود.

دو مدل مختلف iPhone SE 2 عرضه خواهند شد

برنامه اپل برای سال 2020 هنوز مشخص نیست. چندی قبل اخباری از عرضه 5 مدل مختلف در سال 2020 درز پیدا کرده بود ، اکنون نیز برنامه این شرکت برای عرضه SE 2 اعلام شده است. SE 2 که پیش از این انتظار می‌رفت تنها دارای یک مدل باشد‌، اکنون دارای دو گزینه خرید خواهد بود و دارای اندازه صفحه نمایش متفاوت است.

بر این اساس گفته می شود از این 5 مدل 4 مدل دارای نمایشگر OLED و یکی LCD خواهد بود؛ بنابراین انتظار می رود SE 2 و SE 2 Plus دارای صفحه نمایش LCD خواهند بود.

وقتی شباهت این دو مدل را با آیفون 8 بررسی کنیم متوجه می شویم که نمایشگر آنها LCD خواهد بود. iPhone SE 2 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد بود‌، در حالی که iPhone SE 2 Plus دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی یا 6.1 اینچی خواهد بود؛ همچنین پیش بینی می شود از ویژگی Touch ID برای مدل پلاس استفاده شود. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط «مینگ چی کو» که همیشه به صحیح بودن خبرهای منتشر شده توسط او مشهور است، این گوشی با رم 3 گیگابایتی عرضه می شود. این تلفن با یک دوربین تک لنز از 5G پشتیبانی نمی کند.

انتظار می رود هر دو مدل در سال 2020 معرفی شوند. با این حال‌، تاریخ معرفی SE 2 Plus ممکن است تا سال 2021 به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057277

وب گردی

وب گردی