پرچم شهادت با دستان پرصلابت سردار سلیمانی بالاتر از هر زمانی در اهتزاز است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت سرباز فداکار ولایت، امیر سرافراز اسلام، فرمانده سربلند جبهه مقاومت، سردار قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام مهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می کنم.

شهادت مظلونه آن عزیز توسط دولت تروریست و تروریست‌پرور آمریکا بار دیگر پرده از چهره خبیث و شیطانی استکبار به سردمداری شیطان بزرگ و زژیم صهیونیستی و ارتجاع تحقیرشده عرب برداشت و دیدگاه امت اسلامی را بر عمق توطئه‌های شیطانی آمریکا و اعوان منطقه ای برای نابودی سرمایه های گرانسنگ جهان اسلام واقف ساخت.

بی‌گمان قطره قطره خون شهید حاج قاسم سلیمانی وهمه مدافعان حریم ولایت و اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه وآله) خوشه هایی از صاعقه دردناک عذاب الهی بر تروریست های تکفیری و دولت جنایت کار آمریکا و اعوان منطقه ایش فرود خواهد آورد.

امروز ردای شهادت که فخر اولیا و انبیا و اوصیا الهی بوده و هست بر قامت سردار سلیمانی که عمری در آرزوی شهادت فی سبیل الله در جبهه جهاد و مقاومت افتخار اسلام و ایران سربلند بود ، او را به آرزوی پیوستن به یاران شهیدش رساند پرچم شهادت که از بدو تاریخ در دستان مجاهدان ناب به اهتزاز در آمده است امروز با دستان پرصلابت رزمندگان جبهه مقاومت و سردار سلیمانی و همراهان شهیدش بالاتر از هر زمان دیگر در اهتزاز است.

تردیدی نیست که این آمادگی بی‌نظیر نشانه ای از نزدیک بودن طلوع خورشید ولایت عظما ( ارواحنا لمقدمه الفدا) خواهد بود.

پایان پیام/

کد خبر: 1057293

وب گردی

وب گردی