دانشگاه آزاد برای انتقام خون پاک سرباز پرافتخار اسلام با تمام توان در کنار رهبر معظم انقلاب می ایستد

در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای، بر لزوم انتقام خون این شهید بزرگوار اسلام تأکید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست‌ها و متجاوزان آمریکایی، اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی، موجی از خشم و نفرت را برانگیخت.

اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کنار ملت غیور ایران، داغدار این مصیب بزرگ هستند و با تمام توان در کنار رهبر معظم انقلاب می‌ایستند تا انتقام خون پاک این سردار باافتخار اسلام و دیگر شهدای مقاومت را بگیرند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام که عمر باعزت خود را در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) و سربلندی اسلام گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و مخالفان اسلام و ایران اعلام می کند.

پایان پیام/

کد خبر: 1057295

وب گردی

وب گردی