سردار سلیمانی بُنیانی است که هزاران نهال به ریشه تنومندش پیوند خورده است

قائم مقام رئیس دانشگاه در امور تحصیلات تکمیلی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کرد.

در متن پیام رنجبر آمده است: إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ

خداوند کسانى را دوست می دارد که در راه او پیکار می کنند گویی بنایى آهنین‏ اند!

مجاهد خستگی ناپذیر، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از خیل مومنانی است که همان گونه که در نص قرآن شریف می فرماید، عهدش را صادقانه با معشوق خویش وافی و کافی به پایان رساند.

برگ برگ زرین زندگی این دلاور نستوه عبارت از فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار او در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سرافرازی ایران عزیز است.

کوردلان تهی مغز به زعم باطل بر طبل می کوبند و از اینکه عروج عارفانه مانا سردار ایمان و رشادت را رقم زده‌اند، هلهله می کشند غافل از آنکه او فرد نبوده و نخواهد بود، بنیانی است مرصوص که شکافش گمان باطل شوربختان خبیث زمانه است.

سردار سلحشور پاکدامنی که به ریشه تنومندش هزارهزار نهال پیوند خورده و بالیده و انبوهی از سردار سلیمانی ها را به جهان همیشه زنده و پویای اسلام بخشیده است.

و اوست که علمدار راستین بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی پرشکوه ایران است که فرمودند: «این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست.»

پاس می داریم این عروج پرشکوه را که ملایک صفاصفا به استقبالش آمده اند و با او عهد می بندیم تا آخرین دم مجاهدت های پرافتخارش را ارج نهیم و پرچم ایران اسلامی را در نقطه نقطه جهان با مرگ تروریسم خون آشام به اهتزاز درآوریم و با انتقام و فرجام خواهی این خون پاک، روز ظالمان خونخوار را شب تار گردانیم.

این شهادت عارفانه را به پیشگاه حضرت بقیة‌ الله‌ ارواحنا فداه، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده معزز و مکرم سردار حاج قاسم سلیمانی و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

پایان پیام/

کد خبر: 1057303

وب گردی

وب گردی