پیام تسلیت دبیر شورای عالی فضای مجازی در پی شهادت سردار سلیمانی

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در پی شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضا نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا. سرداران اسلام مشعل داران صراط مستقیم و شهادتشان فروزندگی ٱنها را جاودانه می سازد.

ثلمه شهادتشان با زنده نگهداشتن یادشان و با طی طریق شان تسدید خواهد شد. شهادت سردار ایران موجب حزن و اندوه نه تنها ملت شریف ایران که مسلمانان جهان شد.

سردار بزرگ اسلام سپهبد قاسم سلیمانی بزرگ مرد جبهه مجاهدت، ایثار و سرباز ولایت از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مظلومانه به شهادت رسید و همانطور که در تمام مدت زندگی شجاعانه در پی وحدت مسلمانان، جهاد در برابر ظلم و عدالت گستری بود، با شهادت خود، تصویر خبیث و جنایتکار آمریکا بیش از پیش نمایان و وحدت ملت ایران و مسلمانان جهان برای خونخواهی سردار پر افتخار کشور مستحکم تر خواهد شد.

با نهایت تاثر شهادت سردار سلیمانی و یاران وفادار همراه ایشان را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند منان برای خانواده آن بزرگوار و همراهانشان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1057319

وب گردی

وب گردی