پیام تسلیت جامعه ورزش ایران در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سردار رشید مجاهد حاج قاسم سلیمانی پیامی‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فدراسیون فوتبال در پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت که در متن این پیام آمده است:

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، سرانجام به آرزوی دیرینه خود، شهادت، رسید.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده معزز وی تسلیت عرض می کند.

تسلیت بسیج وزارت ورزش

مرکز مقاومت بسیج و وزارت ورزش وجوانان نیز در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت:

شهادت رزمنده دلیر وخستگی ناپذیر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را حضور امت بزرگ اسلامی ورهبر معظم انقلاب تبریک وتسلیت عرض مینماییم هرچند در این برهه از زمان این خبربرای ما باورکردنی نبوده ونیست ولی ایشان به ارزوی دیرینه خود رسید وبه ملکوت اعلی پیوست یادش ونامش را گرامی خواهیم داشت وراهش را ادمه خواهیم داد به روح پاکش صلواتسایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز نوشت:

نه فقط ایران که جهان اسلام امروز سرداری بزرگ و کم نظیر را از دست داد، اما تردیدی نیست که آن سردار بزرگ تحت لوای مقتدایش حضرت آیت الله خامنه ای، راه و روشی را به همه جوانان مسلمان و مردمان آزاده آموخت که سبب ظهور قاسم سلیمانی‌ها خواهد شد.

تسلیت باشگاه پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با محکوم دانستن اقدام جنایتکارانه نیروهای تروریستی آمریکا، این ضایعه را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، جهان اسلام و ملت شریف ایران، تسلیت می‌گوید.

تسلیت سرپرست معاونت توسعه قهرمانی وزارت ورزش

«مهدی علی‌نژاد» سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون ووشو نیز درپی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا.
«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. ﴿آیه ٢٣ سوره احزاب﴾
تسلیت باد شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» که عمری در آرزوی نیل به آن گام برداشتند. باشد که مهمان سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشند.

تسلیت رئیس فدراسیون بوکس

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس نیز نوشت:

شهادت هنر مردان خداست

با نهایت تأسف و تألم خبر عروج ملکوتی دلاور مرد سپاه اسلام و سرباز واقعی ولایت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

تسلیت باشگاه تراکتورسازی

همچنین باشگاه تراکتور نیز در پیامی به شرح زیر، شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت غرور آفرین سردار جهاد و مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، که عمر خود را وقف دفاع از کشور و حریم اهل بیت کرده بود، به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت باد.

شهید سلیمانی و همرزمانش با تشکیل محور مقاومت، رویای استکبار جهانی که تبدیل منطقه به مستعمره خود بود را نقش بر آب کردند و با خلوص و صلابت در جبهه جهانی اسلام جنگیدند و به آرزوی دیرینه خود و دیدار یاران شهیدشان نائل آمدند.

باشگاه تراکتور ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده محترم این شهید عزیز برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و اجر جزیل مسئلت دارد.

تسلیت فدراسیون شنا

همچنین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نوشت: در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی سرباز سرافراز جبهه‌های دفاع از کیان و عزت ایران زمین خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو ایران فقدان این مرد میدان‌های بزرگ را به عموم ملت شریف تسلیت می‌گوید.

در این پیام آمده است:

بیابان‌ها و کوه‌ها و دره‌ها او را بهتر از خیابان‌ها و کاخ‌ها و برج‌ها می‌شناسند. مردی که عمرش را در راه دفاع از کیان و ناموس وطن گذاشت و لحظه‌ای از پاسداری حرمت و حریم ایرانیان غافل نشد.

قامت سردار سرفراز ایران هرگز دربرابر دشمنان این آب و خاک نشکست و او ایستاده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ما خانواده بزرگ ورزش‌های آبی کشور ضمن تسلیت فقدان این سردار بزرگ به مردم آزاده جهان بویژه ملت شریف ایران، درفش شهید حاج قاسم سلیمانی را بدست می گیریم و راهش ادامه خواهیم داد.

تسلیت فدراسیون ورزش های ناشنوایان

فدراسیون ورزش های ناشنوایان نیز شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آلوده تروریست‌ها را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛متن این پیام، به شرح زیر است:

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمری با مجاهدت و ایثار، تمام دقایقش مصروف مبارزه با تجاوز، بی‌عدالتی و تروریسم شده بود، خود به دست آلوده تروریست‌های بین‌المللی به شهادت رسید.

ضمن تسلیت از دست دادن سردار رشید اسلام به همه ظلم‌ستیزان و سربازان جبهه حق، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزّز آن شهید، استمرار راه باعزتش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

تسلیت فدراسیون بدنسازی

در همین رابطه پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بمناسبت شهادت سردار خوبی ها ، سردار قاسم سلیمانی به شرح زیر است:
شهادت هنر مردان خداست
سردار دلها ، مجاهد فی سبیل الله و قهرمان جاودانه ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمد . سردار شجاع و دلاوری که ملت ایران یاد و نام او را همواره زنده و راهش را ادامه خواهد داد .

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، سردار قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر ( عج ) رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت می گوید .

تسلیت باشگاه استقلال

پیام تسلیت اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به مناسبت شهادت سردار سلیمانی نیز بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿٢٣ احزاب﴾

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند.

شهادت هنر مردان خداست

خبر تلخ و ناراحت کننده ترور سرادر سرافراز ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا باعث ناراحتی و تکدر خاطر مردم شریف و شهید پرور ایران شد.

ضایعه شهادت قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بلند مرتبه راه حق که عمر خود را در راه سرافرازی ایران و اسلام هزینه کرد علو درجات و هم‌نشینی با مولا و مقصود خود مسئلت دارم.

تسلیت باشگاه ذوب آهن

باشگاه فرهنگی ورزش ذوب آهن اصفهان در این باره نوشت:

(من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا)

شهادت بزرگ سردار سرافراز ، مجاهد نستوه سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان وخانواده بزرگ ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

یقینا استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار هر زمان که در محاسباتش با بن بست مواجه می‌شود قصد دارد با ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن شخصیت ها جریان خروشان اسلام و انقلاب را تحت الشعاع قرار دهد ولی همانطور که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بارها فرمود با این اقدامات اراده امت را در مقابله با دشمنان قوی تر و مصمم تر می‌کنند و انشاالله به فضل الهی و همانگونه که رهبر معظم انقلاب و مسئولین کشور اشاره داشتند بزودی و به سختی انتقام خون پاک حاج قاسم سلیمانی و شهدا را خواهیم گرفت.

سلام و صلوات خدا و اولیای الهی بر ارواح پاک و طیبه‌ی شهدا

تسلیت باشگاه نساجی

پیام تسلیت باشگاه نساجی در پی شهادت سردار شهید سلیمانی بدین ترتیب منتشر شد:

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، شهادت یار و یاور مظلومان، قهرمان مقاومت، فخر ایران و مالک اشتر زمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خدمت همه ظلم‌ستیزان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

جامعه ورزش و باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران بر خود وظیفه می‌داند همنوا با همه‌ی مظلومان عالم، ابراز همدردی نماید و دشمنان باید بدانند که ایران مملو از قاسم سلیمانی‌هاست.

پیام تسلیت باشگاه سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت میگوید.

باشگاه فولادمبارکه سپاهان شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی ، سرلشگرپاسدارحاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور وقهرمان نیروی قدس را به حضرت ولیعصر(عج)،مقام معظم رهبری،خانواده محترم ایشان وجهان اسلام تبریک وتسلیت عرض نموده وبرای این شهید عزیزعلودرجات را از درگاه ایزد منان مسئلت مینماید.

تسلیت رئیس فدراسیون کبدی

اورسجی رئیس فدراسیون کبدی به نمایندگی از جامعه ورزش کبدی کشور شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت "سرباز ولایت وامت اسلام" سردار اسلام، انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای آمریکایی. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید وبه پاس اجر سالها مجاهدت پرافتخار به دیدار معبود شتافت.

تسلیت فدراسیون دوومیدانی

فدراسیون دوومیدانی نیز نوشت:حاج قاسم به آرزوی دیرینه اش رسید؛

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در حمله تروریستی کوردلان بیگانه را بر مردم شهید پرور و قهرمان دوست ایران عزیز تسلیت می گوییم .

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

"وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

تسلیت فدراسیون اسکی

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران شهادت سردار رشید اسلام و پاسدار میهن پرافتخار ایران سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گوید.

انا لله و انا الیه راجعون

تسلیت فدراسیون تیراندازی

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران شهادت سردار اسلام، ولایت و انقلاب، سرلشگر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مجاهدش را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت می گوید.

تسلیت فدراسیون هندبال

متن پیام علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان است‌] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می‌برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان‌] نداده‌اند، (۲۳)احزاب -

شهادت بزرگ مرد میدان جهاد و مبارزه،

مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ حق علیه باطل، سردار سرافراز سپاه اسلام، *سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی* فرمانده دلاور و قهرمان سپاه قدس را به محضر حضرت ولی عصر(ع) ،مقام معظم رهبری وتمام مسلمانان جهان اسلام تسلیت عرض می‌کنم.

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا”

تسلیت انجمن ورزشی نویسان

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شهادت سردار بزرگ و سرافراز ایران و اسلام را تسلیت گفت.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، با انتشار پیامی شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام سردار حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود. 4 دهه مجاهدت مردانه شهید سلیمانی در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام و سال‌ها آروزی او برای شهادت در راه خدا، ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد.
سردار شهید سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود
و فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب های همه بودو امروز با شهادتش خون مردم ایران برای مقابله با تروریست دولتی آمریکا و هم پالکی هایش بیش از هر زمان به جوش آمده است..

تسلیت باشگاه شهرخودرو
باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان ضمن محکوم کردن جنایت فراموش نشدنی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردار قاسم سلیمانی، این واقعه را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید سلیمانی و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید.

تسلیت فدراسیون بسکتبال

انا لله و انا الیه راجعون
سردار دل ها آسمانی شد...
روابط عمومی فدراسیون بسکتبال شهادت مظلومانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت می گوید.

تسلیت فدراسیون والیبال

سردار سلیمانی، آسمانی شد

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی همچون سردار قاسم سلیمانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات، به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

فدراسیون و خانواده بزرگ والیبال ایران، شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ضله العالی)، خانواده معظم شهدا و مردم ایران، تسلیت عرض می‌کند و علو درجات این شهید والا مقام را از درگاه الهی، مسئلت دارد.

پیام تسلیت پژوهشگاه تربیت بدنی

پیام تسلیت پژوهشگاه تربیت بدنی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
پژوهشگاه تربیت بدنی طی پیامی شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
متن پیام تسلیت بدین شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی)، خانواده معظم ایشان، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید.

منبع: ایسنا

پایان پیام/

کد خبر: 1057321

وب گردی

وب گردی